Annons:
Etiketttävlingar
Läst 644 ggr
ajanki
2014-11-28 18:26

Omröstning på decembermusen

Här är Mowgli tillsammans med två av sina söner. Mowgli är uppfödd hos Lotta men jag har köpt honom från Patricia (Tsunamis) 

Mowgli är en underbar mus! Så snäll, tillgiven och lugn. Han bor fredligt med sina söner och det känns som om han alltid kommer göra det!

Han älskar att komma upp på motionsbordet, även att pussas ligger högt på hans gillalista:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saska är precis så gullig irl som hon ser ut att vara på fotot. En snäll och lugn mus som är lite blyg och lite försiktig av sig, men kommer alltid och hälsar och är inte rädd. Hon är en "typisk Björndalsmus" på många vis, och hon har fullt av "älsklingsmöss" i stamtavlan. 

Hon är chocolate/tan satin långhår i korsad typ. På fotot ser hon lite barnslig ut, men hon är strax 7 månader och mamma till en mycket fin kull härliga ungar. Hon är inte heller någon liten mus, fast det kanske ser ut så på fotot.  Mormor är Honey Crisp som var en av de ljuvligaste sällskapsmöss jag haft.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill gärna anmäla min stolthet! SM-vinnare i år

Gr.ChSMS1-14 SE-Lamborghini. En mus som äger en stor del av mitt hjärta! Han är inte bara snygg. Han är fantastiskt trevlig. Möjligen lite rund men det är mitt fel. Han har allt det jag vill att en perfekt mus ska ha. Han är lugn, snäll, tålmodig, sällskaplig, nyfiken, vältypad, stor, vacker och han är trygg. 

Lamborghini fyller 1 år 3 december, om ca en vecka

-Min bamseklump Hjärta.

Annons:
zickan
2014-11-30 18:15
#1

Valde mowgli. Är svag för de gula mössen 💋

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Grodan
2014-11-30 19:03
#2

röstat👍


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: