Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) Björndalsmöss säljes

2014-12-16 13:04 #0 av: ariama

Ett fåtal tecknade och blekta varianter kommer att finnas till salu framöver.  Eventuellt även någon self (i chotolate, cinnamon).

Just nu vet jag bara en säkert - se foto - men fler kommer att finnas. Teckningsfärgerna är cinnamon och chocolate.  Hör av er vid intresse, här eller via PM.

Stamtavla medföljer men mössen är inte reggade. 100:- st.

Jag säljer alltid möss med 4 veckors "ångerrätt".  Möss och människor ska trivas tillsammans och allt ska funka. 

Anmäl
2014-12-16 13:07 #1 av: ariama

.

Anmäl
2014-12-18 11:31 #2 av: ariama

Kanske tingade. Visar bilder på dem.

Anmäl
2014-12-18 14:38 #3 av: Alana82

Gudars så sööta! Hjärta

Anmäl
2014-12-22 18:31 #4 av: Honolulu

Har du några musisar kvar till salu? :-)

Anmäl
2014-12-22 20:19 #5 av: ariama

#4. Jodå, det är några få till som ska säljas. Men de är fortfarande "småkryp", inte ens ögon än. Jag återkommer efter nyår när de vuxit till sig lite.  Skrattar

Anmäl
2015-01-09 10:54 #6 av: ariama

Tyvärr har jag inga fler möss att sälja, som det är just nu.

Anmäl
2015-01-11 17:39 #7 av: ariama

Alanas möss har varit tingade länge.  Minstingen är fyra veckor nu och redo för flytt när transporten ordnats.

Fotona är till Alana Skrattar. Pappa till båda är SE-Tsunami´s Presidente. Mammorna är olika. Båda muslingarna är rara! (annars skulle jag inte sälja dem Blinkar ) Båda är handtama, dvs kommer självmant upp i handen från buren, men båda är lite blyga. Minstingen är den som behöver mest tid (och lugn). De går bra tillsammans fast de växt upp i olika familjer/burar. De går tillsammans nu (alla dessa syskon gör, just för att de ska säljas ihop).

Anmäl
2015-01-11 17:56 #8 av: Alana82

Guuudars så söööta! Hjärta kan inte bärga mig tills jag får hem dem Kär

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.