Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 772 ggr
ajanki
12/17/14, 10:57 AM

Jag får Finlandsbesök:)

På FB så frågade Kent om nån hade sebramöss att sälja till en i Finland. Jag svarade att jag hade ett par hanar som kunde flytta. Killen som ville ha dom kontaktade mig och vi började leta transport till Stockholm (jag bor ca. 30 mil från Stockholm) men tyvärr hittade vi ingen trots att vi var flera stycken som letade. Så jag tänkte att då blir det inget av, men då får jag ett mail där han skriver att han kommer själv till mig med bil från båten i Stockholm. Då blev jag så himla glad och överraskad! Om man lägger så mycket pengar och tid på att hämta hem möss då vill man verkligen ha dom😃jag hade lite separationsångest att släppa iväg killarna för dom är så himla mysiga, men den släppte när jag hörde att han ville komma hit själv och hämta dom.

Så nu ser jag fram mot att min finska uppfödarkollega kommer hit och hälsar på!

Hoppas ju såklart på lite nya, trevliga och fina Finlandsmöss också😉

Annons:
Emouse
12/17/14, 12:06 PM
#1

Vad kul! Hoppas du lägger ut bilder om du får tag på några godingar!:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

kent
12/17/14, 2:00 PM
#2

han är bra…har fina djur och bra djurhållning…..sen är han nästan ensam kille i den finske klubb…jag tror vi bara är ett par stycken manlig  där

ajanki
12/17/14, 2:07 PM
#3

#2 Så skönt att höra! Kände det på mig när han själv ville komma och hämta dom! :)

Oj, är ni så ensamma…

Lamina
12/17/14, 3:38 PM
#4

Va roligt, jag skulle bli rätt chockad om någon var villig att åka så långt för att köpa möss av mig. Är det så ont om sebramöss?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
12/17/14, 3:52 PM
#5

#4 Ja, jag blev lite chockad…ja, tydligen så är dom väldigt svåra att få tag på just nu. Många börjar med dom men tröttnar och slutar lika fort…

KickiG
12/18/14, 6:41 AM
#6

Oj, det var inte illa att komma så lång väg! Beroende på var han bor så kan han dessutom ha lång väg till färjan.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
Grodan
12/19/14, 7:55 PM
#7

Vad kul!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kent
12/21/14, 11:37 AM
#8

håbes det går bra…..ja han har en bit att åka med det gör man om man vill ha något….själv kör jag till england i jan for att hämta 15 möss

ajanki
12/21/14, 12:19 PM
#9

Ja, det hoppas jag med!

Jo, det är klart att vi är ju några stycken som åker långt för nåt vi verkligen vill ha!

ajanki
1/31/15, 9:26 AM
#10

Nu sitter jag här och väntar på Finlandsbesöket och mina fina möss från två uppfödare i Finland😃

ariama
1/31/15, 10:50 AM
#11

Sååå roligt!! 😃

Upp till toppen
Annons: