Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 865 ggr
Sync
2014-12-29 14:26

Paraxona´s!

Tjo! Det var ett tag sedan jag var inne och dayum. iFokus har ändrats en aning.

Jag kom tillbaka utav ren nyfikenhet och att jag har fått in redan sju mail de senaste fyra månaderna ifall jag hade möss till salu.

Som vissa vet så har jag lagt ner och just nu har jag endast en mus här hemma. Min aby hane som jag av någon anledning inte ville sälja. Jag fick köra igång med skolan lite extra och hade inte tid för mina möss (vilket gjorde att min mor fick ta hand om dem och det kändes väldigt elakt då hon jobbar ganska mycket).
Blev precis 18. Igår, faktiskt. Jag går ut gymnasiet till sommar och sedan vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Hur som helst så kommer jag att föda upp i framtiden. Vill verkligen göra det. Men det är inget jag har ett datum på.

Nå, eftersom jag har fått in mail så undrar jag ifall det har kommit fram fler skånska/listerländska uppfödare? Isåfall vill jag veta vem så jag kan föra vidare informationen. :)

Jag har plötsligt fått massa intresse nu när jag har slutat med min uppfödning. Vart var ni innan? 😎 Hehe.

Stor kram!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
KickiG
2014-12-29 15:44
#1

Hej Sync! Det var verkligen ett tag sedan! Vad roligt att höra från dig. Och ett stort grattis på födelsedagen! 🎂🎈🎁🥳  Hur känns det att vara vuxen? 🙂

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Sync
2014-12-29 16:17
#2

#1 Det var det. 🙂 Tack!
Väldigt konstigt, faktiskt. Egentligen ingenting, men fick hålla på med bank kontot nu lite och det känns lite sådär. 😛  Jag vill inte göra sådant äään!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

ajanki
2014-12-29 22:48
#3

Heeej Sync😃vad kul att höra av dig!

Stort Grattis på din 18 årsdag❤️

Försvinn inte så länge igen, vi har saknat dig! Kram

ariama
2014-12-30 09:45
#4

Grattis från mig med! 🎈

Upp till toppen
Annons: