Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 900 ggr
olli-möss
1/6/15, 10:36 PM

möss/råttor

vilken/vilka färg/färger tycker ni mest om på möss/råttor?

Annons:
[VampireGirlElvira]1
1/6/15, 10:38 PM
#1

Jag tycker att råttor i allmänhet är söta, så jag tycker att alla raser och färger på råttor är söta. Men om jag skulle ta en favorit, så är himalayan den sötaste rått rasen som finns. ^_^

Emouse
1/6/15, 10:43 PM
#2

#1 det finns inga raser på råttor. TS, Råttor och möss har helt olika färger så föreslår att du frågar om råttor på rattor.ifokus.se:) På möss gillar jag allt:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

[VampireGirlElvira]1
1/6/15, 10:45 PM
#3

Ööööh, vad dillar du om #2? TS frågar ju om vilka färger man tycker om hos möss och råttor. Så jag svarade bara.

Emmaslindh
1/6/15, 10:48 PM
#4

#3 men du nämnde raser, att du gillade alla raser på råttor :) och råttor har inga raser :)

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Emouse
1/6/15, 10:49 PM
#5

#3 det sa jag inte att du inte fick:) Sa bara att råttor inte har några raser för att undvika missförstånd.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

[VampireGirlElvira]1
1/6/15, 10:49 PM
#6

Oj. Hehe……. Jag är liiiiiiite trött av mig just nu. ^_^ Men det har du rätt i! :D Okej, för att ta det här rätt, så tycker jag om himalayan.

Annons:
Emouse
1/6/15, 10:53 PM
#7

#6 alla är vi lite trötta ibland;) Himalayan och siames är så fina också! Jag gillar visserligen alla färger och teckningar men black, blue och siames är nog finast endå enligt mig:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Alana82
1/6/15, 11:33 PM
#8

Är såld på Merle på mus sidan, på råttsidan saknar jag insyn så där har jag ingen aning, sedan så är jag ruskigt förtjust i Fox, Tan, Blå, Silver agouti tror jag det heter, Burmese, Choklad med flera vad gäller möss :D

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

ariama
1/7/15, 9:15 AM
#9

Alla gula/röda färger/toner: Gul, röd, golden agouti, cinnamon, tan.

PS. Med "golden agouti" menas en helt vanlig agouti som är färgavlad till standardfärg/utställningsfärg. 

Sedan har jag en "motsatt" favorit som är vackrast i världen: Blue stone i satin.

KickiG
1/7/15, 9:22 AM
#10

Röda/gula toner tycker jag är fint, och sedan riktigt blank svart också.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Upp till toppen
Annons: