Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Genetik, färger, hårlag och teckningar

Engelsk och svensk typ

2015-01-16 16:44 #0 av: denaesboz

Har försökt att förstå hur man ser skillnad på mössen om dem är av svensk eller engelsk typ. Skulle ni kunna förklara det för mig samt med bilder om det går? :D

Anmäl
2015-01-16 18:50 #1 av: ariama

Frågan är bra, och dyker upp med jämna mellanrum, vilket betyder att en sökning på ämnet ger t.ex. detta:

https://www.google.se/search?hl=sv&q=engelsk%20kontra%20svensk%20typ%20site:mus.ifokus.se&gws_rd=ssl

Anmäl
2015-01-17 21:02 #2 av: denaesboz

Tack så mycket!! :D
Jag sitter på mobilen så kan inte göra en sån sökning via mus.ifokus, men nu vet jag hur man gör via Google! :D tack åter igen! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.