Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 842 ggr
hund_katt
2015-03-09 11:23

Gråhårig?!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av mina möss har blivit gråhårig!! :O är det möjligt? Den har inte tappat någon päls, även om det ser ut som det(svart mus, så det gråa ser ut som att den tappat päls, men den är bara gråhårig). Det är gråa hårstrån lite överallt, men två gråa fläckar under ögonen, och en stor fläck bakom ena örat. Inte säker på om det syns på bilderna… Svårt att sitta still :p och dåligt ljus. Man ser fläckarna under ögat iaf.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Tsunamis
2015-03-09 11:35
#1

Är du säker på att det där inte är bortgnagt? Ser så ut på bilden.

MvH  Tsunamis

nadinemachines
2015-03-09 12:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Är den gammal? Min mus Esme blev både blind och gråhårig mot slutet, trodde först hennes päls var avgnagd. På henne såg det dock annorlunda ut, visar en bild

hund_katt
2015-03-09 15:38
#3

#1 trodde först också att det hade lossnat eller nåt, så tog ju upp henne i panik nästan. Har inte varit hemma på ett par veckor, så har inte märkt när det kommit. Och mamma(som passade dom) märker väll inte om nåt är fel :p hon vågar knappt ge dom mat, så hon tar upp matskålen med en sån grilltång :p haha hon tycker dom är äckliga xD Kände på det och kollade noga, nej, det är fullt med päls. Man det är ljust och ser ut som kala fläckar :p plus att det sitter små gråa hårstrån lite överallt på kroppen på henne :) #2 nää… Den är runt ett år… Hade den varit äldre hade jag inte tänkt att det var så konstigt :p men hundar och andra djur(även människor) kan ju få gråa hårstrån redan när dom är väldigt unga… Är det så med möss också då?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: