Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

Aktiva uppfödare i Sthlm?

2015-03-15 21:05 #0 av: Fanny Lundqvist

Jag är mitt inne i processen av att övertala mina föräldrar att låta mig skaffa 2-3 musflickor! Jag har läst på jättemycket och samlat allt jag vet i en uppsats. Vet i stort sätt allt om dem. Men nu behöver jag hitta en bra uppfödare att köpa mössen ifrån. Så vet ni några bra sådana i eller nära Stockholm? Tacksam för svar Skrattar

Anmäl
2015-03-15 21:12 #1 av: Grodan

ariama har jättehärliga möss, sociala, snälla och välskötta. Hon bor på Ekerö. Björndalens heter hennes uppfödning.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2015-03-16 07:35 #2 av: ariama

#1.  Pussar

Pratat med dig Fanny, via PM. Pussar

Anmäl
2015-03-16 22:59 #3 av: kent

jag är aktivt än men tar inte så månge kull mera
finns : splash,tricolor,variegated och dutch hos mig

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.