Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) MusBebisar

2015-03-30 20:09 #0 av: denaesboz

Hejsan!! 

Jag har musbebisar från två olika kullar som letar efter egna hem.  Kent kullen är född 17/03-15, det blev en ovanligt liten kull från den här kombinationen med 2 hanar och 2 honor.  Kommer eventuellt behålla någon i den här kullen, vem som stannar är inte helt klart än ^.^

Sen så har vi Mars kullen som är född 18/03-15, från denna kull finns det eventuellt 3 honor till salu.  2 honor är chocolate broken och en fin tricolor hona.

Skicka Gärna PM om intresse finns för någon av dessa bebisar. Vi finns i Uppsala :D

Ber även om ursäkt om den usla kvalitén på bilderna som kommer Förlägen  

Anmäl
2015-03-30 20:24 #1 av: denaesboz

Här har vi kent kullen. Honor är markerade i öronen och hanar på svansen. Detta är för att jag håller på och lär mig könen på småttingarna :D

Först ut är hela kullen, sedan har vi den brokiga honan, efter det kommer den brokiga hanen, vit/siames hona ( vet inte riktigt än). den sista hanen har jag bara lyckats fångat hans färg på gruppbilden ^.^

Anmäl
2015-03-30 20:27 #2 av: denaesboz

Den brokiga hanen kom inte med av någon anledning, så här kommer han :D

Anmäl
2015-03-30 20:55 #3 av: denaesboz
result

Här är Mars kullen Skrattar Det är en av dessa honor som saknar en bit av sin svans, detta är dock inte medfödd utan mamman har av någon anledning kapat av en bit, Kanske tyckte hon att det var finnare? :P 

Anmäl
2015-03-30 21:22 #4 av: denaesboz
result

Bilderna och ifokus vill inte samarbeta alls idag. Provar lägga in resten imorgon Skrattar

Anmäl
2015-03-30 22:45 #5 av: Klarar_Hogberg

Hejsan, vill genast tinga två honor, helst den brokiga och en annan.

Anmäl
2015-03-30 22:52 #6 av: Klarar_Hogberg

Oj då min kommentar höggs av. Gapskrattarskickade iaf dig ett pm nu. Skämtar

Anmäl
2015-03-31 08:58 #7 av: denaesboz

Alla honor i Mars kullen är nu tingade Skrattar

Anmäl
2015-03-31 15:45 #8 av: denaesboz

Den brokiga honan från Kent kullen är nu tingad. I Mars kullen finns det en hona kvar och det är Prima som finns att tinga Glad

Anmäl
2015-04-04 16:07 #9 av: denaesboz

Zingo finns kvar att tinga. Enfärgad hane från Kent kullen

Anmäl
2015-04-04 16:10 #10 av: denaesboz

Boli, beige brokig hane från Kent kullen finns också om någon är intresserad.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.