Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 452 ggr
Emouse
5/1/15, 10:07 PM

Tjolahopp

Ni har väl inte glömt mig va?;) Har inte hunnit vara aktiv och kommentera så mycket som jag vill här men jag kollar igenom sajten varje dag och håller mig själv uppdaterad om allt som händer och skrivs här! Får PM från er på mus.ifokus som frågar hur jag mår eftersom jag inte är så aktiv, tack! Jag mår bra, men har det stressigt och har jobbat väldigt mycket med valparna och de nya råttorna och jag har bara kära Grodan att tacka för att allt har blivit så bra tillslut! Eloge till henne! Hur mår ni allesammans?:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
KickiG
5/2/15, 9:13 PM
#1

Tjenixen! Här i min vrå av världen är det frid och fröjd. Regn hela dagen, men har fått fixat en massa inomhus istället 🙂

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Emouse
5/2/15, 9:33 PM
#2

Vädret är inte så kul här heller, men inte skippar jag min långpromenad i leriga skogen heller… Lerig skog= Leriga hundar…

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

ariama
5/3/15, 8:26 AM
#3

Här är det fint! Varit regnigt och småruggigt, men före regnet har jag hunnit med en massa utejobb. Till exempel är en ny ankgård klar, ihop med svärdottern som har ankor.

Ankgårdarna här är rejält säkrade mot mård, iller, räv, grävling och rovfåglar, här ska ingen kalasa på svärdotterns godbitar! Har nät över, och eltrådar runtom.

Jag har 10 barnbarn på gång, spännande värre! 😃

Äldsta sonen väntar tvillingar som sparkar i magen, och yngsta sonens fru (de vill inte ha människobarn) har fullt liv i 8 ankägg i kläckningsmaskinen.   

Själv har jag några muskullar som växer för fullt, precis öppnat ögonen, söta som gull och socker!! ❤️

Det är onekligen vår, när alla nya liv kommer till. 😘

Upp till toppen
Annons: