Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 988 ggr
Zamwyn
5/7/15, 4:24 PM

Utomlands hösten 2015

Jag funderar på att åka utomlands till hösten, och tänkte ev. i så fall kombinera det med ngn utställning . Först var tanken UK bara (7 nov i Manchester?), men efter lite grunnande så känner jag att jag är öppen för andra alternativ också (Holland, Tyskland, Polen etc). 

Är det ngn som har några tips på något som skulle kunna vara roligt (länka gärna? Ngn som tänkt sig iväg någonstans själv, kanske?

Annons:
Grodan
5/8/15, 5:10 PM
#1

Kul. Gör det. Besök någon utställning och ta lite foton och fråga folk om intressanta saker och dela med dig sedan. ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kent
5/9/15, 9:46 PM
#2

london,harrogated i england
houten i holland
helt klart dom som är bäst och störst
ja jag ska dit såklart

Zamwyn
5/9/15, 10:57 PM
#3

#1 Varför inte följa med, Grodan? 😉

#2 London blir det nog inte, för jag har redan varit på London Championship en gång och vill gärna norrut denna gången när jag åker så sällan. Men Houten är ett alternativ., om det passar tidsmässigt. April vet jag att det blir, men Exoknaag är väl en gång till i år också?

Grodan
5/10/15, 1:01 PM
#4

Jaha, ska man rekommendera något… hm… ja England är alltid värt… sen tycker jag Polen, men det är mest för att folk är väldigt trevliga (i a f först).

Finland kan vara svårt då man som utomstående har svårt att komma in i gänget. Tyskland tror jag skulle vara intressant, men vet inte hur de har det med föreningsevenemang just nu.

SVEMUS arr vara värda att besöka, vi har väldigt trevlig stämning (ok på senare tid har det blivit lite kallt för utomstående, men överlag är faktiskt SVEMUS utställningar mkt bra.)

#3 Nope, jag reser inte.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Tsunamis
5/10/15, 2:01 PM
#5

#3 Exoknaag är nog 2 gånger till, nu i Juni och sen i December. Men den som är störst är den i April.

MvH  Tsunamis

Zamwyn
5/10/15, 4:46 PM
#6

#4 Fast SVEMUS-grejjor är ju inte utomlands. 😛 Därmed inte sagt att jag inte vill åka på det, det hade jag tänkt göra, kanske redan innan (har redan betalat in  för medlemskap igen). 

#5 Ah ok, då förstår jag.

Annons:
Grodan
7/5/15, 8:50 PM
#7

De är höst snart, vart ska du åka?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Zamwyn
7/6/15, 1:15 PM
#8

Det blir troligtvis inte förrän senhöst i så fall så inget är bestämt eller bokat än, och jag funderar på om jag verkligen orkar både Svemus-utst och utlandsresa samma period. Så ev. skjuter jag på det sistnämnda till nästa år, men har inte fattat beslut än.

kent
7/14/15, 12:03 AM
#9

redan inbokat 
Hamm i sep ( mest reptil men finns lite möss där med )
houten i dec
harrogated i Jan

Zamwyn
7/24/15, 8:50 PM
#10

´#9 Ska du åka på alla tre, Kent? Wow, i så fall är jag mäktigt avundsjuk! 😃

Zamwyn
8/20/15, 8:08 PM
#11

Fortfarande är inget spikat i form av datum, förutom att jag nu vet med säkerhet  att det inte blir i år. Hade också lovat att åka utomlands med min mor, och kommer inte ha råd med både och som det ser ut nu, så det måste bli en sammanslagning. Och i så fall är det UK som gäller. Förhoppningsvis drar det inte ut på tiden alltför länge, så jag kan komma iväg ngn gång första kvartalet iaf, men det är banne mig aldrig ngt som går enligt planerna tycks det så vem sjutton vet. 🤔Tiden får utvisa.

kent
8/21/15, 12:46 PM
#12

UK är såååå bra…jag dra dit 31 jan igen till bradford show :)

den 12 sep blir det hamm i tyskland…längter :)

Zamwyn
8/21/15, 4:03 PM
#13

Var på London Championship -08 i Reading och hann prata lite med trevliga musmänniskor där, men det var väldigt få möss jämfört med andra utst. tyvärr. Det var mest marsvin och kaniner.

Ha så roligt i Hamm, förstår att du längtar! 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: