Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

musbebisar *säljes*

2015-05-12 10:14 #0 av: feldt85

Har tio små möss som om ca 4 veckor kommer söka sitt föralltid hem. Mössen säljes enbart som sällskap Även då jag räddat framtiden från att bli reptilmat.
Mössen är någon engelsk variant om jag förstod det hela rätt. Dem är Fuzz. Väldigt lite päls och eventuellt finns någon hel naken med.
Det är massor med tecknade smör sötnosar. Jag kommer se till så att dem är handtag innan dem flyttar. Mamman är otroligt snäll och tillåter att man är och kollar till dem små.

Anmäl
2015-05-12 10:15 #1 av: feldt85

Glömde skriva att dem finns i Skåne/Trelleborg

Anmäl
2015-05-15 10:20 #2 av: Lindb

Åh så fina! Om du bodde närmare hade jag varit intresserad av en naken! Eller om någon från Skåne har vägarna förbi Uppsala!

Anmäl
2015-05-16 00:05 #3 av: kakao_

Åhhh vad söta!
Synd att du bor så långt ifrån mig :/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.