Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 358 ggr
Klarar_Hogberg
2015-05-12 23:05

(O)(S) Mushonor, sthlm

Hejsan, så här är det, jag har skilda föräldrar vilket innebär att jag och min mor har delad vård över våra möss, men vi har inte haft möss förut och min mamma känner sig väldigt obekväm med just deras färdigheter med rymning m.m. då vi har en väldigt stor lägenhet, iaf. oavsett så kan vi nu längre inte ha kvar dem små töserna. 😕

Tycker lite synd att det blev så här, men det är för deras eget bästa.

Nu till tjejerna, dem är syskon och heter egentligen Liv och Puppy efter uppfödaren, men jag kallar dem Sansa och Arya, dem är födda 18:e mars, ca. 2 och mån. gamla och är båda chocolate broken.

Dem är väldigt sociala och har inga riktiga negativa personlighetsdrag, dem kommer båda frivilligt upp i handen efter äventyr, är inte rädda av sig, älskar att äta och utforska och är inte känsliga i ljudliga miljöer.

Dem är verkligen två jättefina tama små tjejer. ❤️

"Säljer" dom för 100.- bara som säkerhetskostnad då jag vill att dem inte bara ska vara ett impulsköp eller något liknande, och dem säljs endast tillsammans, och om dem ska införas till en ny honflock får det helst vara hos någon erfaren.

Man får med deras foder, men bur och m.m. får man stå för själv. Dem är köpta hos en trevlig nybörjaruppfödare som har koll på hälsosamma gener, men dock har ena musen, Puppy, en liten bit av hennes svans saknas (antagligen beroende från skada när hon var bebis) men dem har ingen stamtavla. 

Skicka PM ifall intresserad. 🙂

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Annons:
Upp till toppen
Annons: