Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 588 ggr
Emouse
6/9/15, 7:43 PM

Men Emma...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj, någon ny router har det inte blivit så internet är inte att tala om. Tvingar mig in hit för att läsa på min tillfälligt tröga mobil som går sådär.. Men snart är jag tillbaka igen! Under denna tid jag varit oaktiv så har jag gått på mus-tankar igen.. (Dumma, dumma mig!) Man mår så dåligt när man dag in och dag ut sitter och kollar på musburarna som bara står tomma, när man går in i en butik och ser saker och tänker "åh, det kan jag köpa till mössen!" Men kommer sen på att jag är muslös. Jag skaffade aldrig några möss efter de sista pågrund av att jag vill ge så mycket tid som möjligt åt råttorna (utöver hundarna) men endå sitter jag och blir ledsen över mössen. De små gullefjuna vill inte lämna mina tankar! Jag älskar dom helt enkelt för mycket. Vill ha möss igen, men inte än. Sålänge får jag låtsas att de 6 råttorna är 10 gånger mindre!;)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Skogshumblan
6/10/15, 4:41 PM
#1

Kul att se dig. Även om det är ett klokt val du gör så förstår jag att du saknar möss.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Grodan
6/10/15, 6:10 PM
#2

Ja, men så är det ju. Man vill ha det ena och det andra, men får begränsa sig. Jag vill ha en ny korv, men jag jobbar och är fattig… så jag får nöja mig med möss, råttor o illrar… just nu…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: