Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 1143 ggr
Zamwyn
2015-07-23 18:58

Merle

Jag gjorde en sökning på merle för det senaste året och hittade inga injlägg som indikerade att det finns i Sverige än. Vet att Chilloutarea har dem och svenska uppfödare importerat iaf andra varianter därifrån, så tänkte att det kanske inte är alltför otroligt att ngn plockat hem ett par och/eller planerar att göra det?

Hur är det med intresset för merle; ngn annan som gillar dem?

Annons:
kent
2015-07-23 22:15
#1

dom är underbara fina….men lång väntelista hos dom flesta uppföder på dom

Zamwyn
2015-07-23 22:20
#2

Ja, visst är de tjusiga? ❤️

Menar du väntelista hos uppfödare internationellt, eller hos svenska uppfödare? Jag står inte i startgroparna att skaffa några just nu, men vill absolut ha så småningom.

Alana82
2015-07-24 01:30
#3

Blev totalt såld på dem när jag såg dem på bild, någon dag ska jag ha råd att hämta hem merle möss men det ligger nog tyvärr långt i framtiden för mig, så länge får jag nöja mig med broken ;)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Zamwyn
2015-07-24 19:04
#4

#3 Om inte annat kanske det  vore möjligt att gå ihop några stycken och hämta hem ett litet gäng så småningom.

Det är väl de älskade roan-hamstrarna som spökar i mitt bakhuvud, men jag tycker bäst om de ljusa som är mer melerade.

Grodan
2017-08-22 15:57
#5

Snart finns det Merle så det räcker till alla. 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alana82
2017-09-29 19:17
#6

Nu blev jag nyfiken? har visserligen fått lägga uppfödningen på hyllan eftersom rummet behövdes till tonårsgrabben men man kunde kanske ha några till sällskap igen :D

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Annons:
Grodan
2017-09-29 19:25
#7

Tsunamis tog in några Merle för ett tag sedan. Kolla med henne.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: