Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Länkar | Links

Hemsidor.

2015-08-09 11:18 #0 av: Emelie-Le

Kan inte alla länka till sina uppfödarsidor? Behöver inspiration.

Och är det någon som vet vad man måste göra för att hamna på svemus uppfödarlista?

Anmäl
2015-08-09 14:00 #1 av: Lamina

Min hemsida finns visst kvar, även då inte uppfödningen gör det...

http://batsmousery.weebly.com/

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2015-08-09 15:00 #2 av: Emelie-Le

Hur gjorde du din?

Anmäl
2015-08-09 17:46 #3 av: Lamina

Det är jättelätt (och gratis) att bygga hemsidor med weebly. Kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde min, men det finns tutorials.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2015-08-09 20:12 #4 av: Grodan

Jag ska göra en ny... en dag... ev... fast eg kanske det räcker med fäjjan o här... håller min råtthemsa uppdaterad. Hade även hållt min ecardsida uppdaterad o byggt om ifall det hade varit enkelt och inte scriptet gått sönder o jag inte kan laga det själv o inte har råd att anlita någon just nu.

Det värsta som finns är ouppdaterade sidor tycker jag.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.