Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 1318 ggr
Emmaslindh
2015-08-29 03:08

Vila i frid, Kånrad Pripps

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte varit inne här på länge. Jag har inte haft tid sen jag fick heltids jobb med mycket övertid. Men nu kände jag att jag ville logga in och skriva den här tråkiga nyheten, då jag ändå känt att ganska många tyckte om Kånrad så mycket härinne. Min älskade älskade älskade lilla Kånrad fick igår vandra till andra sidan… Jag upptäckte en tumör som fort blev stor, så vi åkte in till veterinären igår och så fick hon somna in. Min älskade tjej, som alltid skulle vara med på axeln på promenader, när man gjorde hushållssysslor eller bara tog det lugnt. Som alltid mötte en i buren och nästan flög upp i handen. Min bästa vän i musformat. Min vackra prinsessa. Vila i frid nu, älskade Kånrad Pripps, och tack för all kärlek du gav!

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Annons:
Emmaslindh
2015-08-29 03:10
#1

Sen vill jag passa på att berätta att Molly som jag skrev var dålig för ett tag sedan tvärvände och nu är frisk och pigg. Jag håller tummarna för att hon inte blir deppig av att vara ensam och kan bo ensam sista tiden, då hon blir 2 år den 7de september!

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Tjeja
2015-08-29 05:37
#2

Å.. fina fina lilla Kånrad! ♡ Beklagar Emmaslindh och lilla Molly. @>~}~~

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

ajanki
2015-08-29 09:02
#3

Sov sött fina Kånrad ❤️

Tröstkram till matte 🌺❤️

#1 Skönt att höra! Håller tummarna att hon lever länge till!

Alana82
2015-08-29 16:22
#4

Vila fridfullt lilla ❤️vännen

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Grodan
2015-08-30 13:51
#5

åh, finaste kånrad! RIP ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Skogshumblan
2015-08-31 22:30
#6

Så fin hon är på bilden. Styrkekram till Dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Zamwyn
2015-09-01 08:21
#7

Ah vad sorgligt att du förlorat din lilla. Beklagar verkligen.

ariama
2015-09-01 09:35
#8

skrivit på fb. upptäckte att jag inte sagt något här. Det måste jag ju, Kånrad är ju liksom Kånrad ju! Sov sött söta mus!

Upp till toppen
Annons: