Annons:
Etiketttävlingar
Läst 773 ggr
ajanki
2015-09-03 07:02

Posta bidrag till månadens mus oktober!

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/9

Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin mus samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus.

Regler:

  • Endast ett bidrag per person.
  • Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
  • Musarter som får delta: tammus, taggmus, natal, zebramus och pygmemus.
  • Flera möss får finnas på bilden men vi ser helst att det endast är en mus ifokusför att visa och berätta om denna speciella individ.
  • Personlig berättelse på minst 2 meningar eller 500 ord.
  • Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/9

(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
[Transfiguration]
2015-09-04 19:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag börjar väl då.. :) Här är fina Tate, uppfödd hos mig & från min första kull jag födde upp. Otroligt rar & lite blyg herre. Bor tillsammans med sin bror Twisty & pappa Zero. :)

KMJPAH
2015-09-05 11:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det här är älskade Mio, hon är 5 månader gammal och älskar sallad mest av allt. Hon gillar också att vara fotomodell 😃 Mio är en sprallig liten tjej som älskar att vara ute och springa, samtidigt som hon är lugn och myssugen när man har henne i handen. Världens bästa Mio min Mio helt enkelt.

KMJPAH
2015-09-14 09:22
#3

Puffar upp denna då jag tycker att fler möss ska vara med!

bozboz
2015-09-17 16:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Dethär är min älskade Elsa som bara är 1 månad ❤️ Världens busigaste som rymmer ur sin bur när hon har tråkigt och världens mysigaste att ba mysa med🌺

Kizuna
2015-09-18 01:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Detta är min lilla Apollo på 11 månader,  fick honom från ett omplaceringshem när han var 8 månader,  han var en mycket skygg mus när jag fick honom men ändå extremt nyfiken. Han är inte skygg längre men fortfarande lika nyfiken och älskar att vara med när man gör saker! ❤️

Upp till toppen
Annons: