Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 828 ggr
Alwyn
9/5/15, 3:51 PM

Plastinredning

Har sett att många musägare använder plastmaterial som inredning. Hur mycket gnager era möss på plast?

Annons:
bozboz
9/5/15, 7:12 PM
#1

Han gnager ingenting faktiskt!

isabella93
9/5/15, 7:17 PM
#2

Har bara haft möss i 3½ vecka, men hittills har de inte gnagt på plastgrejerna i buren överhuvudtaget.

Alana82
9/5/15, 8:28 PM
#3

Väldigt olika skulle jag säga, en del gnager som galningar på plast och då åker plasten ut, i andra burar får den vara helt ifred och då behöver jag inte byta mot trä och annat

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Alwyn
9/5/15, 9:23 PM
#4

Som jag trodde, att det varierar mellan olika individer så det gäller att hålla koll alltså ;-)

[Transfiguration]
9/6/15, 4:24 PM
#5

Inget alls, har 7 st möss, de gnager enbart på kartong, aldrig plast :)

Grodan
9/10/15, 11:08 PM
#6

Jag har inget i plast till mina. Har fått en dunabur som några ska flytta in i och jag vet inte alls om de stannar kvar i den eller tuggar sig ut…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
[Transfiguration]
9/12/15, 7:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Har bara duna & ingen har tuggat sig ut, klart smidigaste buren :)

KickiG
9/15/15, 7:30 PM
#8

Plastlådor till bur (samla-lådor) och förr hade jag plastinredning också. Några små tandmärken finns i buren, men inget som ens stör. Tror det var förra omgången möss som var och provsmakade.

Orsaken att jag slutat med plastinredning är att jag i dag främst använder sådant som jag slänger när det blivit smutsigt.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
9/15/15, 10:36 PM
#9

#7 Jag tycker inte den är så smidig, men den var gratis och är av äldre snitt så botten är lite hårdare.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: