Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Afrikansk pygmémus sökes!

2015-10-13 11:22 #0 av: Mushiumi

Jag söker en afrikansk pygmémus-hona till min ensamma hane. Bor i Skåne.

Skicka pm eller mejl till lemutron@hotmail.com ifall du har någon till salu Glad

Anmäl
2015-10-13 18:55 #1 av: Alwyn

Vad jag vet är MissEmmis den enda uppfödaren av pygmemöss i Sverige, hon har dessutom ungar till salu nu. Se hennes annons här på forumet 😉

Anmäl
2015-10-15 20:01 #2 av: Mushiumi

Ok, hon bor för långt bort tyvärr Ledsen

Någon som känner till uppfödare i Danmark isåfall, eller någon dansk annonshemsida/fb-grupp där man skulle kunna få napp?

Anmäl
2015-10-15 20:07 #3 av: Alwyn

Det du kan göra är att prata med en bra reptilhandlare, tex ägaren av Ormar &sånt, i Ängelholm. Be dem ta hem pygmée möss från nästa reptilmässa :-)

Anmäl
2015-10-16 18:03 #4 av: Mushiumi

Tack för tipset! Det får jag ta och göra Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.