Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Möss med djur och människor

Grupper på FB?

2015-10-19 10:48 #0 av: KMJPAH

Finns det några  bra mus/möss grupper på facebook? Har letat efter grupper i flera månader men inte hittat några bra. Länka gärna ifall du är med i någon/vet någon bra! Glad

Anmäl
2015-10-19 10:52 #1 av: Emouse

Vet inte, tänkte på det jag också idag så flikar in här.

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2015-10-19 11:00 #2 av: isabella93

'Mouse' gruppen  och

'Möss':  gruppen

är de två svenska grupper jag känner till.

Anmäl
2015-10-19 11:11 #3 av: KMJPAH

Kan ju tipsa om den enda gruppen jag är med på (för tillfället, förhoppningsvis fler efter denna tråd Skrattar)  dock är den för hela världen tror jag då alla skriver på engelska; Lovemice

Anmäl
2015-10-19 13:22 #4 av: Zamwyn

Jag är egentligen starkt emot Facebook av många olika skäl, men funderar på om jag "måste" frångå mina principer och skaffa det i alla fall just för museriets skull. Kan ju inte ens se svemus FB-sida, och det är rätt irriterande som fullbetalande medlem. Arg

Anmäl
2015-10-21 18:01 #5 av: Grodan

Vi har en regel som förbjuder länkning till FB, därför tar jag bort länkarna

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.