Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

A-kullens köpestråd

2015-11-03 13:10 #0 av: MissanTissan

Födda: 2015-10-26

Mamma: Linka

Pappa: Okänd
Kullstorlek: 13 ungar
Överlevare: 13

Övrigt: Ingen är mindre en dom andra, dom växer som dom ska och mamman tar väldigt bra hand om dom.

Nu är det dags att tinga ungarna. Som du hittar i tråden (A-kullens tråd! :)  )

En hane är tingad, sen kommer en hane stanna hos mig. Samt en hona. (Honan och hanen kommer inte bo ihop.) Nu är jag lite osäker fortfarande med kön, men jag tror det är 4 hanar och 9 honor. Därför finns 2 hanar och 8 honor kvar att tinga. När ungarna blivit lite större får man självklart komma och hälsa på dom.
Ungarna finns i Stockholm, men transport brukar lösa sig.

Jag vill att dom hittar bra, kärleksfulla hem så har inget pris just nu, kommer isåfall bli en symbolisk summa för att hålla omplaceringshemmet gående.

MvH// Missan, Fish, Chip, Zombie, mössen och kaninerna.

Anmäl
2015-11-03 15:42 #1 av: [ReptiPinn]

Inte för att jag ska ha en av dina sötisar men förväntade färger hade varit intressantKär

Anmäl
2015-11-03 22:10 #2 av: MissanTissan

Alla kommer högst troligt förbli vita då mamman och hennes systrar är det.

MvH// Missan, Fish, Chip, Zombie, mössen och kaninerna.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.