Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1019 ggr
MissanTissan
11/25/15, 9:22 PM

(S) Möss

Gör ett nytt inlägg där jag kan få med allt.

Just nu har vi tre herrar från Linka's kull som söker hem. Alla är Pink eyed white.

Alla har mycket charm och är riktigt mysiga.

Sedan har vi även några andra ungar som söker hem, det finns både Pink eyed white och agouti ungar.

Sen finns det även fyra vuxna honor, två PEW och två agouti.

Hade tänkt mig 50kr per hona och 25kr för hanarna. Men vid ett bra hem så kan priset diskuteras.

OBS! Inga av mössen kommer säljas som foder.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Minoth
11/25/15, 10:47 PM
#1

från annonsen här "OBS! Inga av mössen kommer säljas som foder. " 

från fb "sjävklart kommer vi inte sälja till ormmat"

Så kommer en annons ut på en reptilfoder sida precis på mössen :P Ni är ju roliga! Först så attackerar ni mig på facebook och påstår att jag är en grym och vidrig människa för att jag rekommenderade att ni borde kunna några ungar eftersom ni hade 10 dräktiga honor från foderavlare. Och sen lägger ni själva ut mössen på en reptilfoder sida! 

Sån dubbelmoral. Det var ju hårda ord mot mig, för hur kan man döda oskyldiga djur. Skulle vara intressant att få svar här eftersom jag är blockerad på facebook!

Var verkligen all den kritik ni gav mig befogad?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

MissanTissan
11/25/15, 10:58 PM
#2

Det är inte jag, utan F som tänkte sälja till ormmat. Jag har precis stoppat henne och kommer med hjälp av några kompisar ta emot alla hennes möss och sälja till kärleksfulla hem.

Sen överdriver du ju, och jag har sagt detta till dig tusentals gånger. Vi hade endast 5 gravida honor.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

MissanTissan
11/25/15, 11:02 PM
#3

Jag har hittat kärleksfulla hem till nästan alla mina möss jag hade. Har sex stycken kvar, vilka jag inte har ett enda problem med att ta hand om. Jag förstår inte varför du kan anklaga mig till att sälja till ormmat när det inte var jag som gjorde det. Du kan tycka hon är dum som har dubbelmoral, men jag har fortfarande sama moral som förut. Inga djur som jag har att göra med säljs som föda eller till dåliga hem. Har varit supernoga med detta. Har erbjudit F flertal gånger att kunna ta hennes möss men hon säger att hon vill ha pengarna hon la ut för mössen. Så nu köper vi mössen av henne och kommer hitta trygga, kärleksfulla och livslånga hem åt alla.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Minoth
11/25/15, 11:19 PM
#4

Det är för att du refererade till er båda två som jag skrev "sjävklart kommer vi inte sälja till ormmat" Detta har du skrivit. Och det är därför jag skriver här. Eftersom ni samarbetar samt att F blockade mig direkt när jag sett inlägget på reptilfoder gruppen :) 

Du höll ju med henne i allt hon som hon skrev mot mig på facebook så det är väl inte så konstigt egentligen. Tycker inte du det är lite underligt efter allt hon skrev till mig och alla andra som gav rekommendationerna till henne att hon nu väljer att sälja till reptilfoder ? Jag trodde ni var vänner då du gick i god för henne i ett inlägg på fb ?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

MissanTissan
11/25/15, 11:28 PM
#5

Jo, jag skrev det. Eftersom F lovat mig att hon inte skulle göra det. Nu vet ju jag att hon akut måste sälja dom på grund av hon inte kan bo kvar där hon bor, utan måste flytta till andra sidan Sverige. Detta gör inte att jag tycker att det hon tänkte göra var okej. Tvärt om.

Tycker ändå att det var väldigt orättvist att du säger att jag har dubbelmoral och sånt när jag har slitit arslet av mig för att hitta hem åt alla dom små mössen. Ska sitta och köra möss hit och dit hela helgen, även om jag är nyopererad. (Sedan igår.) Jag behöver till och med trolla fram pengar att köpa av mössen från F.

Jag höll med henne om att jag tycker det är dålig stil att som "uppfödare" avliva en massa möss utan att ge dom en chans, bara för att dom är hanar. Kan man inte ta hand om avkommorna så ska man inte skaffa några avkommor tycker jag.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

MissanTissan
11/25/15, 11:30 PM
#6

Sen tycker inte jag detta har med mitt inlägg att göra. Utan detta har blivit en trådkapning. Vill du prata med mig om det F gjorde får du gärna skicka PM, så kommer jag svara. Men tycker inte det hör hit.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Minoth
11/26/15, 12:11 AM
#7

#6 skickade pm till dig på fb du kan svara där istället så kan admin ta bort detta.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

MissanTissan
11/26/15, 12:25 AM
#8

Har svarat där nu.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

jentrjenny
11/29/15, 5:36 PM
#9

Har skickat ett PM till dig :)

MissanTissan
11/29/15, 8:42 PM
#10

Okej! :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: