Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Första advent

2015-11-29 17:32 #0 av: Emouse

Tomten är på ingång och det är redan första advent! 

Hoppas ni alla har haft en mysig dag med härliga möss och fika med nära och käraHjärta

Glad första advent från oss här hemma!

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2015-12-03 19:16 #1 av: Grodan

Hjärta 

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2015-12-11 20:30 #2 av: zickan

Går inte förstå det redan är tredje advent på ingående. Saknaden av snö gör ju att hela julen käns malplacerad. Har noll julkänsla här hemma. Lyckats få upp nån tomte. Kör full rulle med ljus och julmusik. Men allt känns avigt. 
Önskar mig massor. Men just nu känns inga prylar viktigare än ordentligt snöfall 

Anmäl
2015-12-11 20:57 #3 av: Emouse

Du satte ord på mina tankar Zickan.. Har julpyntat huset en del men jag vill ha snöö:(

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2015-12-12 15:12 #4 av: Alana82

Har int julpyntat för fem öre, inte en gardin bytt, inga röda dukar, inte en endaste stjärna upphängd eller ljusstake framplockad... men snö se det har vi så det räcker och blir över, någon som vill byta? Lipar

Anmäl
2015-12-13 10:49 #5 av: Zamwyn

Jag firar i princip inte jul, och därmed inte advent heller. Men jag tycker om att titta på alla adventsljusstakar i folks fönster om kvällarna, speciellt i höghusen här omkring, de ser jättemysiga ut när det är mörkt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.