Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1030 ggr
Kreativiteten
11/30/15, 12:34 AM

(K) Avelsmöss

Hej.

Jag söker 2-3 honor och 2-3 hanar som är friska och inte är släkt med varandra och som jag kan avla på eftersom jag ska börja föda upp fodermöss. avelsmössen kommer inte att användas som mat utan enbart till uppfödning och honorna kommer också att få vila mellan kullarna. jag vill ha bra avelsmaterial så att jag får friska avkommor som kan gottgöra sig väl som mat åt reptiler, fåglar osv, och så jag kan använda några av avkommorna som vidare avelsmaterial och därför är det viktigt att mössen inte är besläktade med varandra då jag inte vill ha någon inavel och få defekter på avkommorna.

De kommer att leva gott i stora burar med massor av inredning, god mat och färskt vatten. Mössen kommer att få leva gott och härligt och få komma ut och springa på ett skrivbord dagligen. Av praktiska skäl kommer jag använda stapelbara samlalådor från IKEA eller snarlika. Avkommorna kommer att få bygga upp massor av muskler för att de som ska äta dem ska få mycket näring.

Självklart kommer de inte användas som levande föda!

Annons:
Alana82
11/30/15, 2:17 PM
#1

Vars man finns kan vara bra att lägga till ;)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Kreativiteten
12/2/15, 1:57 PM
#2

Juste. Jag befinner mig i Östergötland.

Alana82
12/4/15, 11:04 AM
#3

Då är jag utesluten av åtminstone en anledning, bor i Norrbotten ;)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Upp till toppen
Annons: