Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 687 ggr
Ellrose
12/26/15, 7:06 PM

möss

Hej. jag söker efter några möss. jag bor i Gävle så helst så nära som möjligt.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
Vattnadal
12/29/15, 12:07 PM
#1

Berätta lite om dig, vad du ska ha mössen till och vad du är ute efter. Jag bor 6 mil norr om Gävle. Man måste ha bil för att ta sig till mig (bor mitt i skogen) men tar gärna emot besök av musköpare.

Kan även skicka möss med maken till hans jobb i Gävle (Förenade well vid gasklockorna) men jag vill inte sälja möss om jag inte får veta lite mer om köparen eller träffas före.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ellrose
12/29/15, 4:15 PM
#2

Hej. Jag ska bara ha dom till sällskap och inget med att avla på dom. Jag är inte ute efter någon speciell ras.. Jag har aldrig haft möss förr men vill skaffa. Jag har hamster sen tidigare och tycker om smådjur. Kan inte ha andra då jag har en syrra som är jätteallergisk mot hund och sånt. Men hamster, råttor och möss går bra. Dom kommer få bo in ett skåp som är omgjort till bur för att det ska se bra ut och vara lite bättre för att dom inte ska smitta och så. Det är bara en sak och det är att jag inte har hittat något bra nät än till buren så jag kommer inte kunna skaffa möss innan slutet på januari till början av februari.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Vattnadal
1/14/16, 11:44 AM
#3

Jag kommer snart att få upp ett album här med de möss jag har till salu idag.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: