Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Data strul

2015-12-29 21:16 #0 av: KickiG

Tja. Som rubriken säger, min dator dog. Den är på service nu, och jag är hänvisad till mobilen. Har ibland problem med i fokus och mobilen, så om det blir lustiga inlägg från mig vet ni vad det beror på. Bilder och filmer funkar inte alltid här heller.

Men hoppas ni haft en härlig jul, och önskar dryfta gott nytt år!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2016-01-18 18:22 #1 av: Grodan

Hjärtafunkade återupplivningen av datorn?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-01-18 21:39 #2 av: KickiG

Japp! Den är återupplivad och nästan som ny igen!

Anmäl
2016-01-19 23:28 #3 av: Grodan

awesome... när mina datorer dör då får jag begrava dem...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-01-20 08:03 #4 av: KickiG

Som tur var, så var det bara ett program som hade hakat upp sig och det gjorde att datorn hängde sig. Typ. Eller något. Men grabbarna som förstår sig på datorer tog bort något och lade till något. Kanske. I alla fall fixade de och grejade och det blev bra.

Jag vet , jag är värdelös på tekniska sidan. Förlägen

Anmäl
2016-01-20 08:25 #5 av: Tsunamis

Scrolla längst ner i mobilen och klicka gå till vanlig webbsida så funkar det lite bättre. Mobilversionen är inte alltid så bra eller rolig att navigera.

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.