Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Vilka har möss till salu, jan 2016?

2016-01-11 01:28 #0 av: Grodan

Tråd där alla som har möss till salu kan skriva.

Vi kör en tråd per månad, förra månaden: vilka-har-moss-till-salu-dec-2015?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-01-12 14:07 #1 av: Tsunamis

Jag får la börja då. Har lite engelsktypade och korsningstypade honor och enstaka hanar som letar nytt hem nu i Januari. Haft en babyboom här hemma efter långt uppehåll så nu kommer alla kullar på en och samma gång. Främst är det Agouti Broken men även Black Eyed White, Tricolor , Black,  Extreme Siamese, Siamese, Chocolate Tan Rumpwhite, Mock Chocolate Rumpwhite.

Finns strax utanför Göteborg och säljes med stamtavla registrerade i SVEMUS Glad

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2016-01-12 16:31 #2 av: Minoth

Jag har tre splash honor till salu. Dessa två på bilden plus en till svartögd mörkare splash. 

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2016-01-14 15:11 #3 av: Alana82

Vill ha och vill ha! finns det ingen som åker mellan Göteborg och typ Umeå/Luleå/Haparanda?

Anmäl
2016-01-15 17:29 #4 av: Vattnadal

Jag har en del till salu, både äldre och ungar

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anmäl
2016-01-16 20:17 #5 av: LisaR

Kan släppa ytterligare 2 blå honor ur F-kullen till rätt hem, födda 25/11-15. Finns i Karlskoga (Örebro/Värmland) Hjärta Vid intresse, skicka pm med lite info om dig själv och vilket hem du har att erbjuda. Registrerade i SVEMUS, säljes med stamtavla och skötselråd.

Anmäl
2016-01-18 17:10 #6 av: Grodan

p

Anmäl
2016-01-31 21:35 #7 av: Grodan

putt 

Anmäl
2016-02-01 09:18 #8 av: Tsunamis

Nu är det Februari! *så jag får lägga upp finare bilder än de där skräpiga jag la upp här* Skrattar

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.