Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Har någon möss till salu i Skåne?

2016-02-08 13:52 #0 av: TheCottonCandy

Min ena mustjej dog tyvärr igår pga ålder och därför är hennes syster nu kvar ensam.Ledsen Hon är halvgammal så vill antingen skaffa en annan gammal snäll mushona till henne som sällskap eller om någon har två-tre snälla ungmöss.

Lassie som hon heter är väldigt snäll så det är ett krav att den/de nya musen/mössen också är det.

Jag bor i Kågeröd så jag undrar om det finns någon i skåne som har möss till salu? Vill helst inte köpa i djuraffärr men blir ju tvungen om inte någon annan säljer.

Anmäl
2016-02-09 15:02 #1 av: TheCottonCandy

Ingen? Ledsen

Anmäl
2016-02-09 15:50 #2 av: Zamwyn

Under 'Aktuellt just nu' har du musuppfödartråden för i år, där du hittar kontaktuppgifter till en uppfödare i Skåne.

Anmäl
2016-02-09 19:59 #3 av: nakuta

Jag finns i skåne, men dock vet jag inte om jag har honor över i min senaste kull, då jag har några i kö på kullen och tyvärr blev det inte så många honor i kullen :-/

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Anmäl
2016-02-09 21:56 #4 av: TheCottonCandy

#2 Tack!

3# Aha okej, jag förstår :-/

Anmäl
2016-02-09 21:59 #5 av: nakuta

#4 Dock kan jag höra av mig så fort jag fått svar från de andra i Kö inte säkert att alla vill ha fortfarande.
har dock några söta fina hanar där garanterat kommer vara någon kvar av =)

Amor vincit omnia

Anmäl
2016-02-09 22:03 #6 av: TheCottonCandy

#5 Ja det får du jättegärna göra! :) 

Är tyvärr endast intresserad av honor just nu med tanke på att jag främst söker efter sällskap till Lassie :)

Anmäl
2016-02-09 22:15 #7 av: nakuta

#6 jo,  förstod det =)

Amor vincit omnia

Anmäl
2016-02-12 16:54 #8 av: TheCottonCandy

Jag har hittat några som jag ska hämta idag! :) 

Admin får lov att ta bort detta inlägget :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.