Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1414 ggr
Lamina
2/23/16, 4:40 PM

BS: En hel drös med burar och terrarium

Funderar på om det finns något intresse för mina burar. Kommer städa ur mitt föredetta musrum dom kommande veckorna och SKÄNKER BORT ALLT mot avhämtning. Allt finns att hämta I Stora Vika utanför Nynäshamn (Stockholms Län) Har ett stort terrariesystem med 2 burar på 60x70 och 3 burar på 40x60. Det saknas "dörrar" på några av burarna, men jag har använt dom som öppna burar utan problem. Alternativt kan man beställa glas från en glasmästare. En av dom större burarna har dessutom en spricka i glaset, men detta har aldrig varit något problem. (Kan säkert också fixas hos glasmästare.) Har även ett bord med måtten 150x75 med ett terrarium med måtten 110x45. Även detta har använts som öppen bur utan problem. (Mössen har alltså nyttjat både bord och terrarium.) Det finns skjutglas till terrariet, men själva terrariet saknar lister att sätta dom i. Detta går säkert att fixa för en billig peng. Har också ett akvarium på 200L. Det är inte vattentätt, men funkar som musbur. Det finns täckglas till karet, men jag har inget nätlock. Sist men inte minst har jag en hel drös med 45L samlalådor med lock. Alla med ett stort hål i ena kortänden, då dom använts som öppna burar. Dessa måste stå ut över en kant för att hindra mössen från att rymma. Allt detta bortskänkes alltså mot avhämtning. Bärhjälp kan eventuellt erbjudas i viss mån. Kommer ta någon/några veckor att städa ur dom så dom kan inte hämtas nu. Men vill veta om intresse finns eller om jag bara ska köra skiten till tippen. (Länk till bilder: http://batsmousery.weebly.com/moumlssens-vardag.html)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Grodan
2/23/16, 6:21 PM
#1

Det finns säkert mycket intresse, bara allt är rengjort.

Om det finns någon liten lätt sak som är fräsh kan du tänka på mus-ifokus. 😉


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Zamwyn
2/23/16, 6:51 PM
#2

Jag är intresserad av samlorna. Ska åt Sthlm-hållet i mars, fast vet ännu inte exakt när, och skulle kanske kunna ta med på hemvägen sen.

Lamina
2/23/16, 6:54 PM
#3

Självklart kommer allt vara rengjort, det är därför jag behöver lite tid på mig att städa. Har en dunabur som bara användes någon månad innan allt hände. Hade tänkt spara den och ha som reservbur. Men behöver den egentligen inte, så den kan mus.ifokus få om du vill. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2/23/16, 7:00 PM
#4

#2 Jag jobbar hela vecka 9 och 11 (29-6 och 14-20) Men kan ha burarna klara att hämta runt den 7:e. Avhämtning här i Vika gäller dock för allt, även dom mindre burarna. (Om jag jobbar kan säkert någon annan släppa in dig.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zamwyn
2/24/16, 4:20 PM
#5

#4 Ok, då vet jag. Ska försöka få besked om när vi ska åka, och framförallt om vi ska åka bil, för annars blir det svårt. Hur många samlor rör det sig om?

Grodan
2/24/16, 7:09 PM
#6

#3 Åh, vad snällt. Funderar på hur jag ska göra…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Lamina
2/25/16, 12:12 PM
#7

#5 Förlåt för sent svar. Har många bollar i luften. Jag har en tjej som är intresserad av allting. Men självklart ska du få burarna du blivit lovad. Jag har dock inte koll på hur många det är. Ska räkna när jag har tid. Vet du på ett ungefär när du vet när/om ni kan komma?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zamwyn
2/25/16, 1:28 PM
#8

#7 Vi kommer åka tåg är det bestämt nu så det blir lite för bökigt och dyrt att ta sig då. Så ge du även samlorna till tjejen som vill ha allting. 😉

Lamina
2/25/16, 4:21 PM
#9

Då gör jag så. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2/25/16, 4:24 PM
#10

Grodan, du kan ha buren som vinst i en tävling? Eller aktuionera ut den? Jag kan ha den hemma tills vidare. Måste bara kolla vad frakt går på, om inte vinnaren befinner sig i Stockholmsområdet.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2/26/16, 6:41 PM
#11

#10 Auktion tycker jag vore smart. Tävling låter dyrt m frakt…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

zickan
3/13/16, 2:32 AM
#12

vill ha terrarium. om jag ändå kunde skaffa skjuss. både till möss och majsormen. hans terrarium gick sönder. så han kan inte bo hemma tills jag har råd att fixa nått.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lamina
3/14/16, 5:19 AM
#13

Allting hämtades i Lördags. Låser tråden. PS, buren till mus.ifokus finns självklart kvar. Ska göra rent den nästa vecka så får du hitta på att göra vad du vill med den, Grodan. Jag kan stå för eventuell frakt. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: