Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Long time no see!

2016-03-08 17:24 #0 av: Wand

Hej alla fellow micelovers där ute!

2011-2012 var jag väldigt aktiv här på mussidan med totalt 10 möss själv. Av olika anledningar kunde jag inte behålla dem och jag har nu sedan slutet av 2012 varit kattägd.

Skulle det inte vara för att katterna tar det mesta av mina pengar, min plats och min energi så skulle jag inte tveka för nya möss.

Det finns inte många djur som är så oerhört roliga och goa!

Här var jag och en av mina musisar Nell.

Kärlek! Posta era små bebisar så jag får längtas lite!!

Nothing in this world worth having comes easy.

Anmäl
2016-03-08 17:36 #1 av: Grodan

Hej Wand. Jag tänkte lite på dig när jag puttade upp en gammal tråd där du skrivit...hihi

Här är den bästa bilden på dig och en mus (Nell?)

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-03-08 17:40 #2 av: Wand

Hihi! Hej! Japp det är min Nellsa där också! Åh, ljudet av små klättrande musisar och känslan av små kittlande tassar i nacken kan göra vem som helst saknig efter deras sällskap. <3

Nothing in this world worth having comes easy.

Anmäl
2016-03-08 17:47 #3 av: Grodan

Du får gosa lite extra med din katt/dina katter så går saknaden snart över. Eller så får du hälsa på någon som har möss.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.