Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Burstädning och mysstund

2016-03-18 22:57 #0 av: LisaR

Veckans höjdpunkt: burstädning. När man får ägna kvalitetstid med var och en av alla muslingar, pyssla och se hur nöjda de blir. Och alla pussar man får, de är ovärderliga. Älskar dom där små med långa svansar Hjärta

Nedan kommer några foton från kvällens burstädning

Anmäl
2016-03-18 22:59 #1 av: LisaR

SE-TAMs Åkerbärssylt och SE-TAMs Åkerbärslikör som förhoppningsvis bär på små bäääbisar

Anmäl
2016-03-18 23:00 #2 av: LisaR

En hel näve blått Hjärta Flickorna från F-kullen, snart 4 månader gamla

Anmäl
2016-03-18 23:01 #3 av: LisaR

.

Anmäl
2016-03-18 23:03 #4 av: LisaR

Och urgulliga lilla SE-Yrrblossets Frasbär. Egentligen är han "ful", men det säger jag inte högt. Alldeles för lång päls, inga öron och hamster-face. Liten myskille Hjärta

Anmäl
2016-03-19 00:24 #5 av: Alana82

Jag skulle kunna kidnappa hela den blå högen + Frasbäret, så vackert med blåbär

Anmäl
2016-03-19 07:11 #6 av: ajanki

Underbara mössKär

Håller med dig om att det är härligt att umgås med mössenHjärta

Anmäl
2016-03-19 08:45 #7 av: Zamwyn

Aw, musigt ni har det... Hjärta

#4 Jag älskar såna öron jag, tänk så olika det kan va Gapskrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.