Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Genetik, färger, hårlag och teckningar

Vilka färger på muslingarna?

2016-04-04 13:25 #0 av: Alana82

mina nyaste småskitar... alla gissningar välkomna Skrattar

ursäkta fotobombningen med en och nästan samma bild men kunde inte välja bara en...

Edit: Höll på att glömma, mamma är Silver Agouti och pappa är vanlig Agouti Långhår,  mormor är Chocolate Broken, morfar är Silver Agouti Långhår(möjligen falsk), farmor är Chocolate Broken Tan Satin och farfar är Argente Cream Långhår :D

Anmäl
2016-04-04 18:26 #1 av: Grodan

vit gul brun?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-04-05 08:15 #2 av: ariama

1 cinnamon,  2  agouti,  3 agouti,  4 champagne-argente (eller argente),  5 vit (svartögd eller rödögd).   

Anmäl
2016-04-05 11:45 #3 av: Alana82

Åh cinnamon är ruskigt fint, Agoutisarna var jag ganska säker på själv men den "ljusgula" och "ljusbruna" var överaskningar :D den vita lär bli rödögd om man ser till stammen men man kan inte vara 100% säker gissar jag.

Det är så kul med småttingar Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.