Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Honungsmåne

2016-04-08 10:31 #0 av: ariama

Här visar jag några bilder på Honungsmåne, för att jag har en eventuell köpare som jag vill visa upp honom för. Alltså, ingen säljesannons.

Anmäl
2016-04-08 10:36 #1 av: ariama

Han flyttar inte som avelsmus utan som sällskapsmus.

Honungsmåne är recessive yellow utan vita tecken, här visar han upp sig med kullbror tillika burkamraten Honey Moon som är recessive yellow-berkshire med stjärn (vita tecken alltså).

Honungsmåne är 5 veckor och 2 dagar idag. Bilderna visar nog en lite mer röd/gul-ton än han har irl. Å andra sidan kommer han att bli mer gul/röd än han är på fotona, bara han blir vuxen.

Anmäl
2016-04-08 11:50 #2 av: felaktig

Så fina möss!! och namnet är klockrent

Anmäl
2016-04-08 16:38 #3 av: Emouse

Så vackra!

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2016-04-08 21:20 #4 av: Grodan

Så Cinnamonisch färgen ser ut på bilderna... cool

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.