Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 550 ggr
denaesboz
2016-05-09 13:20

Söker fodervärdar

Hejsan!!

Jag kommer i sommar ta flera kullar på mina möss och jag kommer då behöva fodervärdar till både honor och hanar. 

Att vara fodervärd innebär att man håller en mus som jag  senare kommer vilja använda i avel, hur många kullar det rör sig om bestämmer vi när musen i fråga är född. Efter alla kullar är tagna är musen helt din. Jag ser helst att man bor i närheten av Uppsala, men undantag kan absolut göras! Mössen kommer vara Splash, Tricolor och Himalaya eventuellt också Siames.

Anledning till detta är för att jag kommer flytta hem till mina föräldrar efter studenten, och Ingen av mina föräldrar är så förtjusta i möss samt så är min mamma allergisk mot mössen därför kommer jag ha begränsat med plats för alla möss.

Låter det intressant eller om man har frågor är det bara att skicka ett meddelande! Man kan även skicka sms till 073-985 69 55

Mvh Denice

Annons:
FeliciaMay
2016-05-09 14:59
#1

Hej, jag är intresserad :) Men jag bor i Stockholm, fungerar det ändå? :) Och hur små är de när man får dem från början? Är de redan könsmogna? Med vänlig hälsning, Felicia

denaesboz
2016-05-09 15:37
#2

#1 Hejsan!! 

Har skickat Meddelande till dig ^.^

Huldan
2016-06-12 00:49
#3

Jag är jätteintresserad! Jag och min sambo/väninna har haft möss förut och vill nu börja igen. Vi bor i Uppsala och har lång erfarenhet av djur.

Upp till toppen
Annons: