Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Två fuzzy tjejer söker hem (göteborg)

2016-05-12 21:17 #0 av: Minoth

Två jättesöta små fuzzy systrar vill flytta hemifrån nu. De blev avbokade så dessa tjejer är ungefär 2 månader gamla och vill gärna bo tillsammans. 

De finns i Göteborg och blir reggade i Svemus med stamtavla. 

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2016-05-13 13:59 #1 av: ajanki

Hoppas du hittar ett toppenhem till dom!

Om du visste hur sugen jag blir! Jag älskade de fuzzys jag hade, men det är några år sen!

Anmäl
2016-05-13 14:22 #2 av: Minoth

#1 dom har hittat ett bra hem nu :D dom kommer flytta mer flera kompisar härifrån så de är kanon. Samma bakterieflora o allt :) 

Förstår att du blir sugen :) Jag har två honor (som jag ska behålla) som är underbara <3 

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2016-05-13 15:38 #3 av: ajanki

#2 Så bra! :)

Ja, kanske blir en eller två fuzzy lite längre fram, dom är så goa! Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.