Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 557 ggr
ariama
2016-05-30 09:28

Gräsligt oljud på i.Fokus

Fy för den lede, avskyr sånt här!!

Varje nytt inlägg jag klickar på: Efter en stund startar ett vidrigt oljud!! Då är det något av reklaminläggen vid sidan om som har startats upp. Letar redan på rätt reklam, klickar på "stoppa", varpå hela reklamen kommer upp med helsida som jag får klicka bort och först efter det få tyst på.

Som tur är går det att komma undan genom att stänga av ljudet på min dator, så får bakgrunden skråla bäst den vill. Men kunde jag inte det, skulle jag dra mig för att vara här.

Nu ser jag också att det inte finns någon arg ikon-gubbe att sätta upp. Inga arga miner på iFokus, nu ska vi vara, nu ska vi vara glada. *sjunger, och stänger av ljudet på min dator*

Skönt att fått avreagera mig. 😃

Annons:
Honestyisdead
2016-05-30 09:31
#1

Det finns minst två arga smilet på iFokus.

tlover
2016-05-30 09:31
#2

Ta en screenshot nästa gång och skicka till Niklas och beskriv problemet. Dom stänger av reklam som går igång av sig själv bara dom vet vilken det är.

l'm back

ariama
2016-05-30 17:46
#3

#2. Jamen vad bra!

😡 japp, där var den! Funkar bättre med glasögonen på. Tack Hera! 😡 😉

Grodan
2016-05-30 20:20
#4

#0 Irriterande… Jag har inte haft det problemet på iFokus, men däremot på andra sidor…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

isabella93
2016-05-31 17:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

På datorn har jag ingen reklam, men i mobilen får man ganska ofta videoreklam som startar om man råkar snudda den när man scrollar i en tråd här på iFokus. Ganska irriterande när den plötsligt sätter igång med hög volym trots att man har ljudet avstängt (styrs av medialjudvolymen och inte den normala volymen)…

Upp till toppen
Annons: