Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 566 ggr
Grodan
5/30/16, 9:46 PM

Snart kommer skatteåterbäringen!!!

Utbetalningarna börjar vecka 23 för de som deklarerat elektroniskt…

Det är vecka 22


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
frejaspluto
5/30/16, 9:53 PM
#1

Får En bra summa i år ! Jag spar alltid in extra pengar till min dotter och resten slösa , spara !

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

KickiG
5/30/16, 10:21 PM
#2

Svenskarna är så underbart snabba. Här har vi inte ens ännu fått beslutet på om det blir att betala eller få tillbaka. Får man tillbaka så kommer pengarna i början på december, oberoende av om man deklarerar elektroniskt eller på papper 😕

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
5/30/16, 10:58 PM
#3

#2 mmm, snabba på att driva in skatt.. för det är väl det, det handlar om från början?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
6/2/16, 3:25 PM
#4

Fast jag brukar få mina pengar i december pga företaget. Fast det blir en hel del tillbaka.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hyeonmu
6/4/16, 1:35 AM
#5

Jag  var  psykiskt  nedbruten  och  vägrade  deklarera  i  år.  Gick  och  la  mig  
och  blev  väckt  av  mor  som  bad  mig  skriva  på  deklarationen  som  hon  snällt 
åkte  in  med  till  skatteskrapan.  Hon  hade  tyvärr  inte  företagsnumret  till
företaget  jag  har  aktier  i så  jag  gissar  att  jag  inte  ens  räknas  som  
färdigdeklarerad  -  än  mindre  får  pengar  tillbaka. 😮

Grodan
6/4/16, 2:48 PM
#6

#4 Härligt!

#5 Asch… jobbigt med sådana deklarationer man måste skriva i själv o greja… men jag tror att skatteförvaltningen hjälper en med sånt… de har ju lixom alla uppgifter

Själv fyllde jag bara i summan för resor till o från jobbet. I år har jag tyvärr för nära så jag får ingen ersättning för det. :-( men nu har jag också en bil som är billigare i drift.

Jag lääääängtar så efter min skatteåterbäring… jag vill shoppa


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Hyeonmu
6/4/16, 6:09 PM
#7

#6  Man  måste  räkna  matte.  Bläää.  TAT  De  har  varit  förvirrade  gällande  hur
man  fyller  i,  så  måste  få  hit  pappa  som  deklarerar  samma  blankett.  
Jag  önskar  dig  mycket  lycklig  shopping  med  återbäringen.  ;3

zickan
6/5/16, 3:59 PM
#8

Yeeeay.. får tillbaka en rätt okej summa. Meeen det ligger räkningar och släpar. Illrar som ska kastreras, illervalpar som ska ha mat och vaccineras, gamle hunden skall hälsotestat bara för att, och andra hunden ska tillbaka till tandläkaren och reparera andra hörntanden hon haft av. Förre gick på 7000 att rotfylla och snygga till. 
Vore ytterst glad om det finns en liten slant kvar så jag kan få nya tapeter i min fula hall.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: