Annons:
Etikettfotografier
Läst 895 ggr
[Jennah]
6/22/16, 7:06 PM

Nya musar! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Nu har jag hämtat nya små musar för två dagar sedan! De här fina små liven var egentligen uppfödda för orm-mat och jag tänkte först bara hämta en. Men ja, ni vet ju hur det är med möss, när dom tittar på en med sina pärlögon och så vidare. Så det blev fem flickor istället, en underbar flock. Säg hej till:

1. Espresso: Espresso är piggelinen. En tuff tjej som tar för sig, alltid den som stiger upp först och somnar sist. Orädd, social mot såväl möss som människor, och ett riktigt matvrak. Svart med vit mage!

2. Macchiato: Macchiato är ett par dagar äldre än de andra. Hon är lite egen, och sover lika ofta ensam som med de andra. Hon tycker om att hitta sina egna platser i buren och sina egna bus, och gör inte bara som de andra gör. Vit, rödögd och något större än de andra!

3. Cortado: Cortado är en nyfiken liten äventyrare, och syns ofta tillsammans med Espresso - är det tuffingens lilla sidekick kanske? Brun med vit "bläs"!

4. Chococino: Chococino är en söt mus som är lite blygare än de andra, en liten ferdinand som helst luktar på blommorna när de andra busar! Brun med "stjärn" (okej, nu snackar jag i hästtermer, nån annan får hjälpa mig med det där…)!

5. Capuccino: Capuccino är pytteliten, och så bedårande så man smälter. Vit och rödögd, precis som Macchiato. En lite blyg och försiktig flicka!

Annons:
ariama
6/22/16, 7:25 PM
#1

En sån charmig presentation av jätttesöta möss!! ❤️

[Jennah]
6/22/16, 7:41 PM
#2

Tack :D

Alwyn
6/22/16, 10:56 PM
#3

Jättefina!

Grodan
6/24/16, 2:35 PM
#4

Grattis till fem supersöta möss!❤️

Kul att du tog så många. Hoppas de får vara friska och leva länge.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Jennah]
6/24/16, 5:53 PM
#5

Tack!! <3 Ja, hoppas hoppas ^^,

Upp till toppen
Annons: