Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 833 ggr
HunterLily
2016-08-12 00:11

(K)Honor

Hej, jag har cirkulerat häromkring för en längre tid. Frågan har varit om jag ska ge mig in på möss eller fokusera på annat. Detta för att när jag gör något så gör jag de helhjärtat och läger ner tid och pengar. Nu har jag samtalat med mina föräldrar och jag är nu väldigt sugen på att få hem 2-3 honor. Jag är 15 år med vana av djur(dock inga möss) och jag letar alltid efter intressanta tips inne på iFokus som bidrar till nya kunskaper.

Honorna jag söker ska gärna ha en stamtavla som gör att man kan kolla tillbaks i leden, detta för att det enligt mig är roligt att följa. Jag är absolut intresserad av att försök åka ut på musutställningar och då gärna ställa ut mina egna. Färg är mindre viktikt eftersom individen är viktigare för mina intressen.

Skicka gärna PM med frågor till mig där jag gärna svarar

Mvh Jacqueline Poucette❤️

Kaninhoppning

Annons:
HunterLily
2016-08-12 00:21
#1

Jag bor i Lidköping är väl att tillägga

Kaninhoppning

Nordanälvens
2016-08-12 15:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Jag har tre kullar som går att tinga från redan nu. De blir leveransklara 19/8, 20/8 och 27/8. De har stamtavla men är inte reggade. Finns i Göteborg men transport går nästan alltid att ordna via t.ex transportgrupper på Facebook eller här på iFokus (har aldrig haft problem med transportörer).

Jag föder främst upp till sällskap så mina möss ska vara lätthanterliga och trevliga framför snygg pälsfärg och typ, men de går absolut att ställa ut. I kullarna jag har nu finns det cinnamon i self och Berkshire med och utan pannfläck samt en svart pannfläckad Berkshire. Bifogat bilder på två utav kullarna, finns sex honor i andra kullen jag inte tagit kort på ännu :)

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

HunterLily
2016-08-17 22:50
#3

Tack för svar, för tillfället ser det ut som jag ska kunna köpa ett par honor av en person i närheten av mig. Får se hur detta går om det inte blir av så hör jag gärna av mig❤️

Kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: