Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 793 ggr
MissanTissan
2016-08-19 16:51

Vila i frid min älskling ❤️

Idag somnade min älskade Lou in. Som kämpat stor del av livet, som med sån tråkig historik ändå var en av dom trevligaste och mest framåt mus jag träffat. VARJE gång jag kom in i djurrumet så rusade hon fram och ville bli ompysslad. Hon sket fullständigt i allt som hänt, och bara litade på mig. Hon släppte in alla möss i flocken, men var tydlig med att hon var äldst, även om hon inte bråkade med dom andra. Hon var den som alltid klättrade upp för "spaden" jag använde för att skyffla ut gammalt strö och sedan upp på axeln och mysa, det var hon som hjälpte sin syster ta hand om sina 12 ungar, det var hon som låg och värmde dom, Som hämtade dom när dom kröp ur boet. Jag har vetat ett tag nu att du var påväg bort, du var dålig ett tag tillbaka, men mirakulöst återhämtade du dig utan minsta problem. Denna gång orkade din gamla kropp inte det. Jag vet inte exakt hur gammal du var. Men jag vet att du var mellan 2-3 år. Det är stort för en liten ormmatsmus som du. Du var det bästa som hänt mig. Jag ångrar inte en enda dag att jag tog emot dig, "Mr. Red" kallades du. För att du alltid bet folk blodiga. Du bet mig två gånger, men det är som glömt för när du insåg att jag var här för dig, så ville du bara ha kärlek. Du är en 1 gång i livet mus, någon som dig kommer jag nog aldrig träffa på igen. Du var med i två reklamfilmer innan du lämnade jord-livet, du älskade ramp-ljuset och gjorde ett grymt jobb. Jag är glad för det, för när jag saknar dig kan jag kolla på dom och minnas, din personlighet som strålade. Dina söta morrhår som rörde sig snabbt när du nosade runt för att utforska. Älskade älskade lilla Lou. Du är stort saknad och jag önskar dig det bästa du kan få vart du än är nu.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Grodan
2016-08-21 00:16
#1

Beklagar. Det var verkligen jättetråkigt. Stor tröstkram ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2016-08-21 10:07
#2

Tröstkram❤️

Vilket fint liv hon fick hos dig❤️

MissanTissan
2016-08-21 11:15
#3

Tack!
Ja det har varit ganska tufft..

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: