Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Förening, utställning & träff

Svemus.com Nere?

2016-09-01 00:05 #0 av: Duntrune

Hej! Jag tänkte bli medlem på Svemus.com men sidan laddar ej. Eller finns någon annan förening för Möss? 

Anmäl
2016-09-02 01:46 #1 av: Littlem

Jag kan komma in på SVEMUS hemsida. Däremot funkar inte formuläret då vi tagit bort det (vet ej varför länken ligger kvar).
Ser dock att informationen försvunnit om hur man blir medlem.

För att bli medlem nu sista delen av året betalar man in 100:- till SVEMUS PG konto: 435 31 02-9
Märk inbetalningen med ditt namn. Skicka sen ett mail till maya(at)bergvin.com med ditt namn, adress, mailadress och året du är född.

Anmäl
2016-09-02 08:39 #2 av: ariama

Och Välkommen som medlem! Skrattar

Anmäl
2016-09-02 16:32 #3 av: Tsunamis

#1 Jag har rapporterat att startsidan fungerar men inte undersidor, inte någon av dem.

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2016-09-04 15:48 #4 av: Grodan

Ja, det ser ut som om Standarden bland annat försvunnit... Ledsen

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-09-04 21:44 #5 av: Mushiumi

Jättestörigt, det funkar inte någon av mina webbläsare. Jag vill kunna komma listan med uppfödare :/

Anmäl
2016-09-04 22:35 #6 av: Grodan

Hoppas all info inte gått förlorad... vore himla trist. förhoppningsvis bara databastjafs.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-09-05 13:41 #7 av: Duntrune

Ja jag hoppas dom kan få ordning på det!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.