Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 728 ggr
TheCottonCandy
2016-09-23 02:39

Satt i halsen?!

Gick precis in för att kolla till smådjuren innan jag skulle lägga mig och ser då att min ena lilla mus Daisy andas ansträngt och ser allmänt slö ut. Jag tar upp henne i handen och då drar hon typ hakan på min hand och det kommer lite slem (!?) ur munnen. 

Provade sätta ner henne igen och då gjorde hon samma sak och det kom lite mer slem!?? Har aldrig varit med om liknande? Hon var fullt pigg och glad igår, men  nu sitter hon bara helt slö och hängig i ett hörn medan dom andra är aktiva.

Vet någon vad detta kan vara? Hennes två kompisar är hur pigga som helst. Kan hon möjligen satt mat i halsen? Och vad kan man göra åt det då? 😕 

TACKSAM FÖR SVAR!

Annons:
Aleya
2016-09-23 05:59
#1

Du borde åka till veterinär eller ringa till en och fråga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

iWontBite
2016-09-23 16:23
#2

Precis så såg det ut när min kanin satte i halsen! 😮Det löste sig själv rätt snabbt som tur var, men man vet ju aldrig. Få tag på veterinär som går med på att hjälpa till kanske är det bästa

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

TheCottonCandy
2016-09-26 00:25
#3

Updatering:  Veterinären fick avliva henne…

Hon trodde att det kanske kunde vara en tumör som växt typ inne vid halsen och plötsligt blivit för stor för att hon skulle kunna äta och svälja. Det fanns tyvärr inget annat att göra än att ge henne ett slut på lidandet… 😢

Grodan
2016-09-27 19:30
#4

Beklagar.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: