Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 995 ggr
Tina H
2016-11-07 14:27

Söker möss till sällskap

Hej!

Jag och mina döttrar har haft det musfritt hemma ett tag, och vi trivs inte riktigt med det känner vi…  

Jag hade möss i flera år när jag var tonåring, och jag och barnen har haft möss under flera år, men de "tog slut" för en tid sedan, så nu letar vi efter två snälla söta mustjejer som vill bo hos oss i Bromma (Stockholm).

Kontakta mig gärna via mail:   site@tinric.com

MVH

Tina, Wega o Leia

Annons:
Nordanälvens
2016-11-07 21:02
#1

Jag har några honor som precis blivit 5v, sedan tre kullar som ska födas i veckan. Mina honor säljes minst 3 och 3.
Mössen finns i Göteborg men transport brukar gå att lösa via transportgrupper på Facebook eller här på iFokus.

Vid intresse får du gärna maila nordmuslingar@outlook.com

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Tina H
2016-11-10 10:02
#2

Jag jobbar med att hitta hjälp med transporten av mössen från Nordanälvens, men om det inte går att fixa inom rimlig tid, så vill jag fortfarande köpa några söta möss - finns det ingen som bor lite närmre Stockholm som vill sälja några till mig?

Tina

Virrmaja
2016-11-11 10:38
#3

Jag har fina mushonor om du är intresserad 😊

Det seriösa problemet
2016-11-17 07:25
#4

#1 har du några kvar ? :)

Nordanälvens
2016-11-18 12:24
#5

#4 Nej, de ska flytta på söndag. Kommer dock finnas hanar ur de nya kullarna. De är födda 8/11 och blir leveransklara 6/12.

Skicka gärna meddelande på min mail eller Facebook (sidan heter Nordanälvens Museri) vid intresse, så svårt att hålla reda de som är intresserade annars hehe :p

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

zickan
2016-11-18 19:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Blev många hanar födda i nuvarande två kullarna som kommer söka hem om 2-2½ vecka Går att bo själva, men flyttar gärna två och två eller fler. Brukar inte va några problem att hålla tillsammans. 
De är recessive yellow satin och choklad tan.  Finns även 3 äldre herrar födda i somras som också kan tänka sig att flytta. De bor också tillsammans. Men måste inte fortsätta göra det.  Finns i västerås

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Virrmaja
2016-11-20 22:32
#7

En recessive yellow hane skulle jag vilja ha 😍

zickan
2016-11-21 00:22
#8

#7 finns ett par stycken ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ThereseArnqvist
2016-11-23 23:46
#9

Skickade ett mail till dig Tina. Jag har både honor och hanar som är redo att flytta. Bara att höra av dig om ni vill komma förbi och titta.

MVH Therese

Tina H
2016-11-25 12:25
#10

Titta vilka fina!

Vi hittade möss hos Kent, och hos Therese :)

Tack ändå 

Tina

Grodan
2017-02-04 10:33
#11

Tina H, vore kul med liten uppdatering om era möss. Foton och lite beskrivning hur livet med dem är. Gör en ny tråd och berätta om era underverk.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: