Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 894 ggr
[Faux Ine]
2016-11-15 01:05

Råtthonor&Mushonor KÖPES Rekommendera gärna!

Hesjan! 

Jag är en 21 årig tjej från Stockholm som haft gnagare hela mitt liv, då både jag och min mamma delar ett stort intresse för gnagare. 😃 Min äldsta och sista gamla råtta avled nydligen och har passerat till himlen efter en cancertumör och nu känner vi att hemmet blir allt för tomt utan små gnagare att mysa med. Eftersom jag är hemma på heltid, pga heltids distans studier kommer jag ha mycket tid att ha dem ute varje dag, så de får motioneras och får uppmärksamhet. Eftersom jag är en mycket erfaren smådjursägare, så du kan garantera att de kommer till ett hem med mycket underhållning, sällskap och kärlek! 😃

Jag letar nu alltså efter antingen en muskull eller råttkull med några honor att få gosa med, ifall någon kan rekommendera en muskull eller råttkull, i närheten av Stockholm/Norrtälje/Rimbo/Hallstavik/Uppsala eller kan rekommendera en kommande kull, eller har sällskapliga honor för omplacering så är jag troligen mycket intresserad!  Helst inga dominanta ''problem råttor/möss'' som visar aggressivitet och bits eller liknande…

Mvh Frida

Annons:
Grodan
2016-11-15 22:47
#1

Vi har den här till salu tråden, förutom enstaka annonser. http://mus.ifokus.se/discussions/57f0e196ce12c417d5000704-moss-till-salu-oktnov-2016

Sedan kan du titta i vår lista över uppfödare


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Faux Ine]
2016-11-15 23:50
#2

Tack så jätte mycket!!😃

Kollat igenom listan på mus uppfödare, men alla verkar bo så långt ifrån, och de som bor närmare mig har inga kullar på g eller så är honorna redan tingade, samma sak med råttorna…. Typiskt! Skulle helst vilja köpa av uppfödare och ej i djuraffär, så i värsta fall får jag väl bara ha tålamod och kanske vänta någon månad eller två på planerade kullar, men tänkte att det ej skulle skada att lägga ut en annons här ändå.😇😉 Men jag ska kolla igenom länken du skickade mig! Tack igen!🙂

kent
2016-11-16 23:26
#3

vi bor i stockholm och har kull då och då men just nu har vi en väntelista på dom kull vi har .

[Faux Ine]
2016-11-17 03:32
#4

#3)

Nej, vad synd, attans….

Det verkar vara fullbokat överallt just nu, jag får väl vänta några månader då! Vilken osis.😕

Vattnadal
2016-11-18 12:45
#5

Jag ska kika vad jag har hemma till salu. Jag bor utanför Söderhamn, men kommer att vara på Sthlm Hundmässa 3-4 december.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Faux Ine]
2016-11-18 17:32
#6

#5)  Ååh, vilka roliga nyheter! 😃 Du kan höra av dig till mig  i PM eller skriva till Fridahoglund@outlook.com när du vet vilka honor du har till salu, samt pris och någon bild eller så!  Åldern spelar som sagt ingen roll, men skulle gärna vilja tinga 2 honor minst ifall det går för sig, då jag inte har några andra möss hemma så hon slipper vara ensam! 😃

Annons:
zickan
2016-11-18 19:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

Jag har 3 mus hanar som ännu letar hem, de bor tillsammans och håller sams. Födda i somras. Även två nyfödda kullar nu som kan flytta tidigast om 2-2½ vecka. Dock blev det intressant nog mestadels bara hanar som är födda. 
Recessive yellow satin, choklad tan satin. Samt nån i ena kullen som är lite blekt av troligen blue. 
Finns i Västerås.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Faux Ine]
2016-11-19 03:13
#8

#7 Jätte fina var de, men det är endast honor jag söker denna gång! 😍😃 Om det finns några honor kanske jag är intresserad, är de två andra kullarna i samma färg?

ThereseArnqvist
2016-11-23 23:32
#9

Jag har honor och hanar till sällskap i olika åldrar. Är du intresserad är du välkommen att komma förbi och se om de är några som passar dig, <Jag bor i Hägersten i Stockholm.

MVH Therese

Upp till toppen
Annons: