Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1500 ggr
Grodan
2016-12-01 22:07

Möss till salu dec 2016

Till salu tråden för december.

Har ni annons, så länka gärna. (Annons är mkt välkommet, gör gärna annons)

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Förra månadens tråd: okt/nov 2016


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
zickan
2016-12-22 18:52
#1

Nu har sista jag lovade vänta på varit och valt sina möss. Är ett par kvar som söker hem.
Födda: 30/10 (5 hanar, 2 honor födda)
Hanar: Choklad tan, Blek recessiv yellow satin

Födda: 5/11 (12 hanar 3 honor födda)
Hanar: 1 Recessiv yellow, 4 Recessiv yellow satin, 2 Bleka recessiv yellow
Honor: Blek recessiv yellow satin och en jag är osäker på färgen. Lite blågul i tonen, satin. 

Födda: 18/12 (2 honor, 1 hane födda)
Hanar: Recessiv yellow, 
Honor: recessiv yellow satin eller en jag är smått osäker på färgen som drar lite mot blå nyans, satin. En av dom stannar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

JenEng
2016-12-26 22:45
#2

Hej Zickan! Var i Sverige bor du någonstans? Är intresserad av en mushane… Mvh, Jenny

Nordanälvens
2016-12-28 19:38
#3

Jag har tre honor och eventuellt en hane som blir leveransklara (5v) på nyår. Honorna ska flytta tillsammans om sällskap inte redan finns i nya hemmet. De finns i Göteborg, köpare ordnar själv med transport. Säljes som vanligt för 150:-/st och har stamtavla 🙂

Honorna är choklad Berkshire, choklad bläsad Berkshire och cinnamon bläsad Berkshire. Hanen är recessive yellow. Alla i korthår, korsad typ.
Jag kontaktas lättast via Facebook, Nordanälvens Museri eller på mail, nordmuslingar@outlook.com

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Minoth
2016-12-29 11:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#4

I Göteborg.  

Jag kommer ha lite broken och tricolor. Engelsktypade. Men inte alltid jag annonserar så om man är intresserad är det bäst att skicka ett pm eller mail till Susanne.Lesiak@gmail.com så kan vi se vad vi kan ordna.  Kommer reggas i Svemus med stamtavla.

Bilderna är från min senaste kull men inga som är till salu utan bara exempelbilder :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Vattnadal
2016-12-29 17:01
#5

Jag har en del till salu nu. Silver agouti korthår finns både honor och hanar, ev finns hanar i agouti långhår och kanske även texel.

Har även några lite äldre hanar som snart kan tänka sig att flytta, då jag snart ska avla på bröder eller pappor. Där finns långhår och texel.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: