Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 905 ggr
mallimalli
2016-12-22 00:54

Tan/fox hona akut till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag måste sälja min fina hona pga är vi åker iväg på fredag och förväntas vara borta minst 5 dagar och ingen kan ta hand om henne under tiden! Jag har redan tänkt sälja henne då hon inte får den tid och kärlek hon behöver, men nu blev det lite akut som sagt :/ Hon är född i juni detta året, väldigt len och fin i pälsen och väldigt nyfiken i buren, kmr gärna fram och tar en godbit genom gallret, heheh. Hon håller särskilt koll när jag äter, sitter och sniffar lite och sticker ut nosen genom springorna ;P Inte särskilt handtam, hon känns inte som musen som vill va i handen, men är gärna med och upptäcker och kan säkert göras mer handtam med lite tid och tålamod! Jag har bara kallat henne för Mamma Mus då hon boar och fixar och möblerar om hela tiden :P (Hon var lite tjock i början då bilden togs men med ändrad kost är hon numera fint formad) Jag bor utanför Ängelholm och kan möta upp! Vi ska åka till Alvesta så kan mötas upp däromkring oxå :) Hör av er!

Annons:
mallimalli
2016-12-22 00:56
#1

Priset är mer en symbolisk summa, säg 100 kr för att ha en siffra. Som vanligt är det hemmet som är viktigare :)

mallimalli
2016-12-22 00:56
#2

Oj just det, glömde nämna att jag är lättast att nå via mobil: 0728469091

[AnimeV4]
2016-12-22 01:58
#3

Nu förstår jag att ni vill få henne såld, men vad gör ni om hon inte blir såld tills dess? Jag skulle tycka att det var smartare att lämna in henne till ex. en djuraffär (kanske inte det bästa) eller hitta en vakt och ta försäljningen därefter, så att ni inte stressar fram försäljning så att hon hamnar i ett bristfälligt hem :)

Odd
2016-12-22 08:12
#4

Jag bor också i närheten av Ängelholm och skulle kunna tänka mig att ta hand om henne tills ni kommer tillbaka. Har funderat länge på att skaffa mus och det skulle vara trevligt att se om det fungerar, gör det det kan jag mycket väl tänka mig att köpa henne🙂

Jag har tyvärr ingen bur eller annat, har du saker som kan följa med? Och har hon bott själv tidigare eller i grupp?

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

mallimalli
2016-12-22 15:44
#5

#4 Åh det hade varit super! Ja absolut, du får med allt du behöver, hon bor jue i en bur nu lixom ;P Nej hon har alltid bott i grupp så du kmr få med 1-2 tjejer till ^^ Är det okej? Kan vi träffas imorgon? Eller redan ikv?

Odd
2016-12-22 16:56
#6

#5 Jag bor hemma hos far nu under jullovet, så jag måste höra med honom vad han säger om att ha möss i huset! Jag skickar ett sms till dig =)

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Djurgalen
2016-12-22 19:54
#7

Om inte Odd kan ta hand om mössen kan jag :)

Odd
2016-12-23 06:45
#8

#7 Har du fått kontakt med henne? Jag är hemma hos far över jullovet och han ville inte ha några möss här =/

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

mallimalli
2016-12-23 10:55
#9

#7 det hade varit super! Skicka ett sms så kan vi bestämma nått :D

mallimalli
2016-12-23 16:51
#10

Det har löst sig med passning, men hon är frtf till salu för den som är intresserad :)

[AnimeV4]
2016-12-23 21:47
#11

Vilken tur! Får hoppas att hon kommer till ett fint hem🙂

Upp till toppen
Annons: