Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1241 ggr
mallimalli
2017-01-23 19:08

Tre honor måste säljas, ALLA TILLBEHÖR INGÅR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Hejsan!

Pga många olika anledningar, bla att jag är sjuk och inte orkar ta hand om alla djur, att vi måste flytta snart och att mina katter stressar dom, så måste jag sälja mina tre fina honor.

Den svarta, Blackie, är född i juni, och dom två andra, Kräm (beige) och Minnie (vit) är födda i september-oktober.  Blackie är mamma till dom två andra.

Dom är väldigt pigga och nyfikna, Blackie står gärna och kikar lite mellan gallren och tigger om en godbit. Dom är inte särskilt handtama men dom har definitivt anlag för det med lite träning, jag har bara inte haft tiden som sagt :/

Och för den som vill avla/ha en kull vet jag att Blackie bär på många olika färggener, bla cream, black, blue, agouti, argente cream och en slags ljusgrå, typ silver/lilac/pearl. Själv är hon en ljus tan, vilket ger ungarna färgade magar ibland. Och hon är en utmärkt mamma som städar och håller efter ungarna väldigt bra, blir heller inte nervös av att man håller på med dom.

Tillbehör:

Allt du ser på bilden på buren, inkl själva buren (L58xH32xB33)

Egenblandat torrfoder

1/3 bal med hampaströ från Granngården

Pris:

400 kr för allt, hemmet är viktigast för mig så det är egentligen alla tillbehör ni betalar för :)

Jag bor utanför Ängelholm men kan möta upp inom Skåne. Den 2a helgen i februari ska vi upp till Alvesta ´för den som vill mötas där.

Jag är väldigt sällan inne här, så ni når mig bäst på min mobil, 0728469091

//Maylie

Annons:
Grodan
2017-01-26 21:39
#1

Vad tråkigt att du inte kan ha mössen kvar, hoppas du hittar ett hem till dem snart.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mallimalli
2017-01-30 19:03
#2

Dom finns fortfarande kvar 🙂

mallimalli
2017-02-23 19:01
#3

Dom finns kvar! Priset är som sagt inte viktigast :) #1 Grodan - är det bara fel på min mobil eller är annonsen konstigt uppdelad i meningarna, och utan bilder??

Grodan
2017-02-23 19:16
#4

#3 Det blir radbrytning när man slår enter, så det ser ut som det ska. Det är fem bilder med, som visas som [ord…] automatiskt bläddrande album längst upp.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mallimalli
2017-05-10 19:20
#5

Dom har hittat ett nytt kärleksfullt hem hos Chinesecrestedlover :D

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: