Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 540 ggr
mallimalli
2017-03-06 11:16

Skjuts från Ängelholm eller Borås till Örebro!

Tjena! Har precis fått sålt mina mushonor+tillbehör nu till Chinesecrestedlover och vi hade behövt hjälp med skjuts! Är det någon som är i närheten av Ängelholm och ska till Örebro snart/är i Örebro och ska till Skåne? Jag ska själv till Borås nästa helg så det hade oxå funkat att möta någon där :) Mvh Maylie

Annons:
Chinesecrestedlover
2017-03-08 21:01
#1

Lagt ut en transport sökes annons på djurtransport.ifokus också. Kom igen nu kära musfolk lite hjälp här 😃

Mvh/Chinesecrestedlover

Grodan
2017-03-08 23:32
#2

Ah, men jag ska inte ut o åka…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Chinesecrestedlover
2017-03-16 17:51
#3

Puttar upp denna då vi fortfarande söker efter transport.

mallimalli
2017-03-20 14:00
#4

Vi kommer självklart bidra lite till bensinen och för besväret :) Det är bara en djuraffär-standardstorlek-fårplatspåettsäte-bur, tre möss, en halv bal med hampaströ (som inte måste åka med) och lite mat, så även om ni kör en liten bil så får det plats! Snälla hör av er till mig på 0728469091 eller kontakta Chinesecrestedlover via PM för att få ytterligare kontaktuppgifter.

Chinesecrestedlover
2017-04-07 21:54
#5

Dags för en uppdatering här. Jag lyckades till slut (efter en del "nära men inte riktigt" chanser) hitta transporthjälp av de tre mustjejerna. Tack vare elsalisa (som jag fann genom en annons om hamstertillbehör på hamster.ifokus) som körde de från Skåne (Hässleholm) hela vägen hem till mig Örebro (Lekeberg), så har jag nu ikväll äntligen blivit musägare igen. Stort tack för hjälpen elsalisa!

Massor med tack också till dig mallimalli, för att jag fått möjlighet att dela mitt liv med tre underbara töser. 

Mvh/Chinesecrestedlover

ps. vad hände med texten, liten helt plötsligt…jaja, ni ser väl vad det står i alla fall. ds.

Upp till toppen
Annons: