Annons:
Etiketterefterlysningsäljköpes
Läst 47 ggr
Grodan
2023-02-13, 17:14

Möss till salu februari 2023

Här lägger vi in möss till salu och även länkar till våra annonser här på sajten.
(Annons är mycket välkommet, lägg gärna till massa info om och foton på mössen, släkten och hälsa i linjen.)
Se gärna annonsmallen
https://mus.ifokus.se/discussion/1362908/annonsmall

Vi har även några försäljningsregler

• Det är inte tillåtet att annonsera om möss som bortskänkes eller avlivas om ingen köper dem.
  • Inga möss får skänkas, minsta tillåtna pris är därför 50 kr
  • Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mus, möss, musen, mössen, mus musculus, mice, mouse, fancy mice, petmice, mús, muis, Maus, souris, mysz, hiiri, hiir, musar, musling, tammus, tam mus, sällskapsmus, mushona, mushane, musbebis, musbebisar, musunge, musungar, långsvansing, pälsmonster, mumsboll, fluffiti-fluff, vi älskar möss, gerodean, Sajten för oss som tycker om möss, Swedish Pet Mouse community with English Section
Annons:
Nordanälvens
2023-02-14, 21:57

Jag har en hel del honor födda i början på januari samt en trio honor födda 26/11 som är till salu. Bild på tjejerna födda i november.

Trion är två agouti som heter Almblad och Almskog samt en agouti pannfläckad berkshire (enstaka vita hår i pannan) som heter Almkvist. Korthår. De bor tillsammans med fem honor ur två olika kullar som också är till salu. De ungarna är födda 2/1. Tre svarta, en svart bläsad berkshire och en övertecknad svart pannfläckad berkshire. Behöver inte flytta alla tillsammans men minst i grupp om 3 om de inte ska flytta ihop med andra honor i nya hemmet.

Utöver dem finns även åtta andra honor som redan bor tillsammans. Där är det ungar ur fyra olika kullar. Födda 30/12, 1/1, 6/1 och 9/1. Två agouti (en långhår - hon lär inte se särskilt långhårig ut som vuxen), en argente, två svarta, en svart bläsad berkshire, en choklad bläsad berkshire och en choklad pannfläckad berkshire. Dessa ska också flytta i grupp om minst 3 om de inte ska flytta ihop med andra honor i nya hemmet.

Går fint att kontakta mig antingen här, på fb eller på min mail nordmuslingar(at)outlook.com för frågor och funderingar. Dokumenterad hälsa och livslängd så man vet vad man förvänta sig på ett ungefär. Eftersom de är så många vill jag gärna att man beskriver vad för typ av personligheter man söker så det blir lättare att matcha rätt möss med rätt människa. Stamtavla på PDF fås med (och man får såklart titta i dem innan man bestämmer sig).

De finns i Göteborg och kostar 200:-/st.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Upp till toppen
Annons: